نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. فروردين 1396 - 13:55
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت ثبت نامی افراد در شورای روستاها در استان گفت: تعداد ثبت نامی در روستاها به حد نصاب نرسیده است و کسانی که توانمندی را در خود می بینند ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  روستائیان به انتخابات شوراهای اسلامی اهمیت دهند و به این رقابت حضور پیدا کنند، گفت: تعداد ثبت نامی در روستاها به حد نصاب نرسیده است و کسانی که توانمندی را در خود می بینند ثبت نام کنند.
 سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از ستاد انتخابات بویراحمد در فرمانداری این شهرستان در پاسخ به سئوال کبنانیوز مبنی بر گلایه‌های که از چینش هیئت‌های اجرایی و ستاد نظارت وجود دارد، اظهار کرد: تا کنون هیچگونه شکایتی مبنی بر تخلف  گزارش نشده است.
وی با ابراز نگرانی از وضعیت ثبت نامی افراد در شورای روستاها در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ثبت نامی در روستاها به حد نصاب نرسیده است و از مردم درخواست می شود که با توجه به اینکه در این عرصه جای خدمت بسیاری وجود دارد و کسانی که توانمندی را در خود می بینند، ثبت نام کنند.
خادمی با بیان اینکه در روند ثبت نام قطعی سیستم وجود دارد و اختلال در سامانه ثبت نامی پیش می آید افزود: نامزدها ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند که ثبت نام خود را قبل از روز آخر انجام دهند.
وی گفت: در هیچ شهرستانی کمبود امکانات و مشکلی وجود ندارد و روند ثبت نام و نظارت بر این امر راضی کننده است در استان.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی