نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. فروردين 1396 - 16:23
ثبت نام از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ششم در فرمانداری بویراحمد انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، ثبت‌نام از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ششم نیز در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد انجام گرفت.

فتاح  محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در خصوص تعداد ثبت نامی ها در شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 1679 نفر در استان در شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که از این تعداد 439 نفر در شهر ها و 1240 نفر در روستا ثبت نام کرده اند.

محمدی با بیان اینکه از 439 نفر ثبت نامی در شهرها 40 نفر زن و 399 نفر مرد است گفت: از 1240 نفر ثبت نامی در انتخابات روستاها 1183 نفر مرد و 57 نفر زن بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: یاسوج با 111 نفر ثبت نام در حوزه شهر یبیشترین آمار ثبت نامی را در کل استان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: روستای مهریان با تعداد 17 نفر ثبت نام بیشترین آمار ثبت نامی در حووزه روستایی را داراست.

 

سجاد نوبهار از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با سابقه بیش از یک دهه فعالیت رسانه‌ای با حضور در فرمانداری بویراحمد رسماً کاندیدای شورای شهر یاسوج شد.

نوبهار هم اکنون مدیر خبرگزاری بین المللی تسنیم، رئیس بسیج رسانه شهرستان بویراحمد، بازرس انجمن اهدا عضو استان، مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغی رهروان ولایت و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات است.

 

خداداد افشاریان داور بین‌المللی و کارشناس فوتبال ایران با حضور در فرمانداری بویراحمد برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

آزیتا حکمتی اصل قهرمان کیک بوکسینگ کشور با حضور در فرمانداری بویراحمد رسما پا در عرصه انتخابات شورای شهر یاسوج گذاشت.

از دیگر حواشی این روز می توان به حضور زنی با لباس محلی جهت ثبت نام شورای شهر اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی