نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. فروردين 1396 - 13:07
هفتمین و آخرین روز ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، منصور نیکبخت امیرآباد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج عضو هیات علمی مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان و کشور است و یکی از بنیان گزاران بخش کشاورزی دانشگاه یاسوج و جزو محققان برتر دانشگاه است.

زهرا نیک بخت امیرآباد فرزند منصور نیکبخت است و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج  و فعال فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی در حوزه زنان و جوان انرسما به کاروان نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج پیوست. 

 

صبح امروز، هدایت اکبری رئیس حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد و همراهی جمعی از اقشار مختلف مردم و گروه‌ها و احزاب سیاسی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

 

طیبه نظری با شعار برای درد مردم وارد انتخابات شد و امروز نیز تعدادی از کودکان کار ،کارگران شهرداری، نماینده های بهداشت سلامت و قشر جوان استان وی را همراهی کردند.

 

ستار صالحی زاده دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل از دانشگاه شیراز برای پنجمین دوره انتخابات شوراها برای حوزه انتخابیه شهر مادوان ثبت‌نام کرد.

 

سید علی محمودی کیا مدیرکل اسبق بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای پنجمین دوره انتخابات شوراها برای حوزه انتخابیه شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

 

در روز آخر نامنویسی متقاضیان ورود به انتخابات شورای شهر و روستا، زریر شجاعی خو با نامنویسی در ستاد انتخابات ،مستقر در فرمانداری بویراحمد رسما حضور خود را در این دوره انتخابات شورای شهر یاسوج اعلام کرد.

 

موحدی راد از کارشناسان برجسته جهاد کشاورزی استان پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

 

رقیه حمیدی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت مالی و نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج پس از ثبت نام گفت: هدفم از حضور، توجه بیشتر به بانوان به عنوان نیمی از جمعیت شهر و حل معضلات و دغدغه های آن هاست.

 

سید صادق نصیبی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج در فرمانداری بویراحمد گفت : انتخابات به عنوان یکی از بارزترین راه های مشارکت مهمترین نماد دموکراسی در هر کشور است و مردم از این طریق پویایی جامعه خویش را به نمایش می گذارند.

 

سرافراز دارا با حضور در فرمانداری بویراحمد جهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت نام کرد.

 

حمید رشیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری با لباس محلی چقه و زناره در فرمانداری بویراحمد حضور یافت و برای انتخابات شورای شهر یاسوج نام نویسی کرد.

 

مرتضی فروغ فر دانشجوی دکتری و عضو فعلی شورای شهر یاسوج برای دومین بار در انتخابات شورا نام نویسی کرد.

 

حاتم پیام با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را به عنوان کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان ثبت کرد.

 

صبح امروز علی اکبری تبار عضو فعلی شورای شهر یاسوج با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری بویراحمد، رسما به کاروان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج پیوست.

 

در آخرین روز ثبت‌نام سعید محنایی، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات در این باره گفت: با توجه به جمعیت روبه افزایش شهرها عدم رفاه، سردرگمی، آلودگی و هزینه زندگی را برای مردم یا همان شهروندان به دنبال دارد و تنها راه عبور از این فضا هوشمند سازی شهرهاست. 

سعید محنایی با تعدادی از جوانان طوایف مختلف به‌صورت نمادین در جلوی فرمانداری حضور پیدا کرد، و به گفته ایشان دلیل این کار مبارزه با قوم‌گرایی و همچنین توجه بیشتر به جوانان و نوجوانان شهر بوده است.

 

محمدطاهر احمدی‌نژاد کارشناس ارشد علوم سیاسی برای پنجمین دوره انتخابات شوراها برای حوزه انتخابیه شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

 

جمشید انصاری کارشناس ارشد عمران-سازه برای پنجمین دوره انتخابات شوراها برای حوزه انتخابیه شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

 

فرشید احمدی کیش کارشناس ارشد جامعه‌شناسی و دانشجوی دکتری مدیریت با شعار توسعه مردم محور امروز با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

 

علی فرهادی رئیس سابق و عضو فعلی شورای اسلامی شهرستان بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای چنارستان شد.

وی سابقه در شورای بخش در ادوار سوم و چهارم و رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد را دارد.

 

ابوذرصالح نسب دکترای شهرسازی دارد.وی مدرس دانشگاه‌های استان ، عضو گروه شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، عضو جامعه مهندسان شهرسازی کشور، مربی رسمی سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس گروه تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.
 

 

«سید ناصر معصومی» با همراهی جمعی از ورزشکاران، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج شد.

وی دارای سوابق طولانی (۲۷ سال) کار در شهرداری، فرمانداری و استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

 

رستم احمدی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت :شورای شهر باید بر مجموعه ای از  برنامه ها،روندها و اقدامات مدیریت شهری نظارت کند که عمدتا ماهیت تخصصی دارند و بطور طبیعی کسی می تواند نظارت موثری انجام دهد که خود، یک یا چند دوره اجرای آن فعالیت را تجربه کرده باشد تا بتواند از لحاظ ادراکی و مهارتی بر پیچیدگی های آن بخش مسلط باشد.

 

بهنام محمدی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

 

رحمان یزدانپناه کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج عصر امروز با حضور در ستاد نامنویسی از نامزدهای انتخابات شهرستان بویراحمد به صورت رسمی به کاروان انتخابات پایتخت طبیعت ایران پیوست.

 

علی اصغر فضیلت فرد که سابقه عضویت در شورای مرکزی اصولگرایان بویراحمد و دنا را داشته و از افراد بسیار نزدیک به دکتر ستار هدایتخواه محسوب می شود در گفتگو با خبرنگاران هدف خود را از ثبت نام استفاده از ظرفیت شورای شهر بعنوان یک مجلس محلی و نهاد تصمیم ساز برای توسعه همه جانبه شهر یاسوجاعلام کرد.
وی شعار خود را ” فرهنگ و اشتغال، زیربنای توسعه شهری” و نماد انتخاباتی خود را گل رز قرمز اعلام نمود.

 

سید مهران فتاحیان متولد ۱۳۵۲ دارای فوق لیسانس مدیریت استراتژیک از دانشگاه یزد و کارشناس ارشد دیوان محاسبات استان با ۲۰ سال تجربه دولتی و خصوصی در واپسین ساعت روز هفتم رسما برای حضور در انتخابات شوراها نامنویسی کرد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی