نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. فروردين 1396 - 10:13
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگلویه و بویراحمد گفت: گروه جهادی حوزه مقاومت امام رضا(ع) روستای سپیدار در ایام نوروز به تعمیر، نوسازی این مسجد پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سرهنگ دوم پاسدار محمد سعادت مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگلویه و بویراحمد گفت: جوانان جهادگر با ارائه خدمات عمرانی در سطح استان می توانند در جهت تحقق امر محرومیت زدایی روستاها نقش به سزایی داشته باشند.

سعادت افزود: با برگزاری اردوهای جهادی می توان در راستای غنی سازی اوقات فراغت، کمک به آموزش و اشتغال جوانان در عرصه های مختلف به سازی و نوسازی اماکن مذهبی خدمات مختلف فرهنگی و اجتماعی ارائه کرد.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز96 جهادگران بویراحمدی اقدام به بازسازی و تعمیر مسجد امام حسین روستای سپیدار مرکزی در شهر یاسوج کرده اند.

این مسئول افزود: زنده شدن روحیه جهادی و ساخته شدن خود افراد، یکی از ماهیت های برگزاری اردوهای جهادی به شمار می رود و جهادگران با تمام توان خود مخلصانه کار می کنند.

سعادت با بیان اینکه این گروه جهادی از روز 10 فروردین تا 17 فروردین به تعمیر و بازسازی این مسجد می پردازند گفت: علاوه بر بازسازی اجرای 400 متر سقف سبک و دیوار چینی جهت افزایش سااختمان این مسجد توسط این جوانان انجام می شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی