نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. فروردين 1396 - 0:54
دولت با یک تدارک سنگین برای اجتماع ۱۲ هزار نفری در ورزشگاه آزادی به نام "اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی" در روزهای منتهی به انتخابات در پی انتقال چه پیام سیاسی است؟!

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، چند روز به نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و چند هفته به تبلیغات قانونی باقی مانده که بوی تبلیغ زود هنگام و نامحسوس به گوش می رسد.

در این میان می توان از مهمترین اقدامات و تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری به تبلیغ مدیران دولتی و استانداری ها در استان ها اشاره کرد.

در دی ماه سال 1395 دولت در اقدامی و با ابلاغ فوق العاده، در پوشش طرحی به نام "اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم" عملا دستور تشکیل ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخابات ۹۶ را در استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور صادر کرده است.(از اینجا بخوانید)

مدیران دولتی هم در تبلیغات زود هنگام و نامحسوس انتخاباتی برای دولت کوتاهی نکرده و در جلسات و سفرهایی که می روند فرصت را غنیمت می شمارند و حمایت خود را از دولت به صورت های مختلف اعلام می کنند.

صبح روز شنبه 19 فروردین 95 نیز در ادامه اقدامات نامحسوس انتخاباتی خود همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی با حضور حسن روحانی رئیس جمهور و جمعی از روستائیان، عشایر و کارآفرینان فعال از سراسر کشور در تالار بزرگ وزارت کشورآغاز به کار کرد.

در چند هفته ی منتهی به انتخابات نمونه برگزاری این همایشات زیاد است به طوری که دولت با یک تدارک سنگین برای اجتماع ۱۲ هزار نفری در ورزشگاه آزادی به نام "اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی" در روزهای منتهی به انتخابات در پی انتقال چه پیام سیاسی است؟!

بر اساس این گزارش در این همایش قریب به 13 هزار نفر از سراسر کشور حضور می یابند.

گفتنی است که از استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۰ نفر در یک مرحله به این همایش اعزام می شود و نیز در مرحله دوم و اعزام جدید 40 نفر دیگر از این استان به این همایش اعزام می شود که باید هدف اصلی از این همایش ها در پایان دوره ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید را تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی