نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. فروردين 1396 - 12:45
رزمایش مدافعان حرم با نام سردار شهید «ستار اورنگ»، اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با حضور 3 گردان در پادگان آموزشی امام جعفر صادق سپاه فتح آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، رزمایش مدافعان حرم با نام سردار شهید «ستار اورنگ»، اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با حضور 3 گردان امروز پنجشنبه 31 فروردین ماه 96 در پادگان آموزشی امام جعفر صادق سپاه فتح آغاز شد.

این رزمایش رزمی و دفاعی به مدت 2 روز در شهر یاسوج و در پادگان آموزشی امام جعفر صادق سپاه فتح استان و در روزهای 31 فروردین و یکم اردیبهشت سال جاری شروع شد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل گفت که این رزمایش از امروز و با حضور 3 گردان از بسیجیان دلاور و عشایر سلحشور از حوزه های مارگون، سپیدار و دشتروم آغاز شده است.

سرهنگ جاماسب بهمنیار اظهار داشت که گردان های بیت المقدس در این رزمایش 2روزه شرکت کرده اند.
وی هدف از برگزاری این رزمایش اقتدار و توان رزمی و دفاعی بسیجیان و آشنایی با انواع تاکتیک ها و تکنیک ها و در راستای انتظارات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ، سازماندهی و آموزش بسیجیان برگزار می گردد.
بهمنیار دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین را از جمله برنامه های این رزمایش ذکر کرد.
سردار اورنگ شهید مدافع حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد در 16بهمن 1394در حین ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی