نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. فروردين 1396 - 20:04
نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی زنان کشور گفت: ‌پنج دونده و پرتابگر زن ایرانی به رقابت های باکو اعزام می شوند که همه این نفرات رکوردهایشان بالاتر از نفرات اول این مواد در سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، پریسا بهزادی ،‌‌ با اشاره به نفرات اعزامی به باکو شامل ‌سحر ضیایی (پرتاب نیزه)، مریم طوسی و فرزانه فصیحی (۱۰۰ و ۲۰۰ متر)، ‌سپیده توکلی (پرش ارتفاع و پرتاب نیزه) و امینه کشیری (پرتاب چکش) به عنوان تیم دوومیدانی زنان ایران افزود:‌ تیم ایران در دوره گذشته در دو رشته ۱۰۰ و ۲۰۰ متر با مریم طوسی و پرتاب وزنه لیلا رجبی شرکت کرده بود و توانست در هر سه ماده مدال طلا را کسب کند.

وی که قرار است به عنوان سرپرست تیم دوومیدانی زنان ایران به باکو اعزام شود، ‌ادامه داد: در رشته پرتاب نیزه ایران هیچ ورزشکاری در اندونزی نداشت، پرتابگری با رکورد ۳۴ متر بر سکوی نخست ایستاد و این درحالی است که هم اکنون سحر ضیایی پرتابگر نیزه ایران که به باکو اعزام می شود رکوردش ۴۶ متر است.

بهزادی در خصوص سطح آمادگی ورزشکاران اعزامی به باکو نیز گفت:‌ تمرینات ورزشکاران مواد مختلف دوومیدانی به طور مداوم و منظم در طول سال ادامه دارد و این ورزشکاران در استان های خود و زیر نظر مربیان شخصی شان تمرینات خود را پیگیری می کنند و درحال حاضر در شرایط خوب بدنی و فنی قرار دارند.
این مسئول دوومیدانی زنان گفت:‌ انتخاب ملی پوشان اعزامی به چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی براساس رکوردها صورت گرفته و نفراتی به این رقابت ها اعزام می شوند که رکورد آنان بالاتر از رکورد برترین نفرات سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی است.

چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از ۲۲ اردیبهشت تا اول خرداد ماه سال جاری به میزبانی باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می شود و کاروان ورزشی ایران در ۱۷ رشته ورزشی و حدود ۲۸۰ ورزشکار زن و مرد در این رقابت ها شرکت می کند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی