نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. ارديبهشت 1396 - 20:18
نظری بر ضرورت مشارکت همه جانبه تمامی نهادها و دستگاه‌ها در برگزاری هفته بزرگداشت شهر یاسوج تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، نشست هماهنگی، هم اندیشی وبرنامه ریزی نخستین ” هفته ی نکوداشت یاسوج”  امروز به ریاست فرماندار بویراحمد و با حضور شهردار یاسوج واعضای شورای اداری شهرستان بویراحمد در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
سید محمد کاظم نظری در این جلسه اظهار کرد: جشن روز یاسوج از اهمیت بالایی برخوردار است و مشارکت دستگاههای خدمت رسان را برای برگزاری این برنامه ضروری دانست.

فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه روز یاسوج مربوط به شهرداری نیست، گفت: از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه که به عنوان هفته نکوداشت یاسوج نام‌گذاری شده می‌توان هفته شهرستان بویراحمد از آن نام برد، لذا همکاری و تعامل دستگاه‌ها در برگزاری هفته یاسوج مهم و ضروری است.

نظری بر ضرورت مشارکت همه جانبه تمامی نهادها و دستگاه‌ها در برگزاری هفته بزرگداشت شهر یاسوج تاکید کرد.

فرماندار بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیان کرد: نباید در برگزاری همایش روز یاسوج کمترین شائبه انتخاباتی وجود داشته باشد چرا که خلاف قانون است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد تصریح کرد:  نباید هیچ کدام از شوراهای شهر و ریاست جمهوری از امکانات دولت به منظور تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه مناسبتهای مهمی مثل روز جانباز و معلم در این ویژه برنامه  با مشارکت دستگاههای متولی گرامی داشته می شود، گفت: یک روز بعنوان روز فرهنگ بویراحمد با اجرای ویژه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

نظری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه جشن هفته نکوداشت شهر یاسوج بیان کرد: به دلیل تراکم برنامه‌ها در همایش روز یاسوج هر روز به عنوان خاصی و با برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود تمامی مدیران همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی از رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیما خواست تا به نحو مطلوب و شایسته این برنامه را پوشش دهند تا بتوان شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج را با تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها معرفی کرد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی