نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. ارديبهشت 1396 - 21:57
امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: با توجه به مشکل بزرگ بیکاری در کشور، رئیس‌جمهور آینده باید برای رفع مشکل بیکاری برنامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته عقیدتی و سیاسی ضمن تسلیت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های مختلف در سطح نواحی و حوزه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از رویدادهای سیاسی مهم کشور بوده که در ۲۹ اردیبهشت ماه ملت ایران همبستگی و اقتدار خود را بار دیگر به نمایش می‌گذارند، گفت: در انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری باید بررسی کنیم که جامعه چه نیازها و مشکلاتی دارد تا آنها احصا شود و افرادی که می‌توانند پاسخگوی نیاز مردم باشد و بتواند مشکلات را برطرف کند به آن فرد میدان داده شود.

این مسئول گفت: جنگ اقتصادی را در پیش رو داریم و امروزه مبارزه با جبهه استکبار حل مشکلات اقتصادی است.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با اشاره به شاخص‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری بیان کرد: از شاخصه‌ها برای ریاست جمهوری متدین بودن است و باید گفت که مدیر در جامعه ما نمی‌تواند تفکر لیبرالیسم و سکولاریسم داشته باشد لذا مدیریت ارشد کشور باید اندیشه ناب داشته باشد.

وی انقلابی بودن را از شاخص‌های فرد اصلح ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: مدیر انقلابی باید گفتمان امام و انقلاب را احیا کند و زمینه تولید را فراهم و استعدادها را شکوفا کند.

این مسوول کارآمد بودن را از دیگر شاخصه های ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: فرد اصلح ریاست جمهوری باید تخصص کار را داشته باشد چرا که مشکلات و معضلات اقتصادی متخصص خاص خود را می‌خواهد.

وی بیان کرد: فرد اصلح برای ریاست جمهوری باید امتحان داده شده باشد بتواند معضل بیکاری را حل کند و به گفتمان نظام اعتماد داشته باشد و به معنای واقعی کلمه مبارزه با استکبارستیزی را داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسینی صدر اعتقاد به اصل ولایت فقیه را از دیگر شاخصه‌های فرد اصلح ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: باید کسی باشد که از امام و رهبری اطاعت کند و با بصیرت و بینا باشد.

وی مبارزه با مستکبران و حامی مستضعفان را از دیگر شاخص‌های رئیس جمهور آینده کشور عنوان کرد و گفت: در انتخاب فرد اصلح ریاست جمهوری اعتماد به معتمدین، متخصصین و دلسوزان باید مدنظر قرار گیرد.

این مسوول در ادامه سخنان خود بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: استفاده از شیوه‌های درست، موثر و مفید می‌تواند در حضور حداکثری مردم موثر واقع شود.

حجت‌الاسلام حسینی صدر بر دو قطبی نکردن جامعه و ایجاد فضای آرام تأکید کرد و گفت: باید به مردم ثابت کنیم که انتخابات سالم برگزار می‌کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج در بخش پایانی سخنان خود گذری به وظایف شوراهای شهر و ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همه کاندیداها بدانند که در فضای اسلامی زندگی می‌کنیم و پایبند به آموزه‌های دینی و اخلاقی هستیم لذا همه داوطلبان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید به این مهم توجه کنند.

حسینی‌صدر با تاکید بر اینکه از شوراهای شهر و روستا نباید غافل شویم، گفت: زیرساخت‌های شهری با شوراهاست از این رو باید فردی معرفی و انتخاب شود که متخصص و توانمند باشد.

وی داشتن تدین و تخصص را از شاخصه‌های مهم در انتخاب فرد اصلح عنوان کرد و گفت: تخصص بدون تدین مخرب است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی