نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. ارديبهشت 1396 - 16:14
دبیر ستاد حامیان مردمی دولت مردم (دکتر قالیباف) در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه محوری و پاک دستی را دو ویژگی مهم قالیباف عنوان کرد و گفت: 50 اقتصاد دان در مدت دو سال برنامه اقتصادی دکتر قالیباف را تدوین کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، خلیفه خلقی پور در همایش هم اندیشی حامیان دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نقطه عطف جمهوری اسلامی ایران که حتی دشمنان هم آن را پذیرفته اند، ولایی بودن است، افزود: تاکنون مدیریت سیستمی در کشور پیاده نشده است و حاکم نبودن این نوع مدیریت مشکل امروز کشور است.
وی با بیان اینکه منابع انسانی و طبیعی در کشور به اندازه کافی وجود دارد، خاطرنشان کرد: کشور ما امروز نیاز به یک مدل مدیریت سیستمی دارد که آقای قالیباف آن را پیشنهاد کرده و با استقبال عمومی مواجه شده است.
دبیر ستاد دکتر قالیباف در استان با طرح این سوال که « آیا مردم استحقاق وضعیت فعلی را دارند» تصرریح کرد: سوابق آقای دکتر قالیباف نشان می دهد که در زمینه مدیریت، الگوهای موفقی را اجرا کرده است.
خلقی پور افزود: دکتر قالیباف در 18 سالگی فرمانده لشکر بوده است و پس از آن پایه گذار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء که امروز این قرارگاه موفقیت های عظیمی را در داخل و خارج کشور کسب کرده است.
دبیر ستاد دکتر قالیباف در استان در ادامه بیان سوابق این نامزد ریاست جمهوری گفت: ایشان 30 ساله بودند که از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت فرمانده نیروی هوایی منصوب شدند و امروز در این نیرو نیز هرچه داریم از مدیریت ایشان است.
خلقی پور تحول در نیروی انتظامی را دیگر عملکرد بزرگ قالیباف دانست و خاطرنشان کرد: بعد از تحول در نیروی انتظامی و پایه گذاری فناوری اطلاعات در این نیرو، دکتر قالیباف در عرصه مدیریت شهری توانمندی های خود را نشان داد و امروز حتی رقبای ایشان به موثر بودن دکتر قالیباف در شهرداری تهران و سازندگی این شهر اذعان دارند.
وی در ادامه به جمنا و رویرکردهای آن پرداخت و با بیان اینکه پس از یک مطالعه و بررسی بعد از انتخابات مجلس، جبهه مردمی نیروهای انقلاب شکل گرفت، خاطرنشان کرد: هدف کلی این جبهه تغییر وضع موجود است و بر این هدف اتحاد دارند.
دبیر ستاد حامیان مردمی دولت مردم (دکتر قالیباف) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور دکتر قالیباف در انتخابات، تکلیفی است، افزود: دکتر قالیباف تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نداشتند و در مجمع دوم جمنا هم پیام فرستاندند که کاندید نمی شوند اما در جمنا بررسی هایی شده بود که آقای قالیباف هم زمینه لازم و سوابق خوبی برای حضور دارند.
خلقی پور با اشاره به اینکه سم پاشی هایی می شود که دکتر قالیباف کناره گیری می کند، این موضوع را رد کرد و گفت: بعد از مناظره ها اقبال عمومی به آقای دکتر قالیباف با شیب تندی افزایش یافت و اصلا امکان ندارد که ایشان انصراف بدهند.
وی از استقبال جامعه دانشگاهی و توده مردم به سمت دکتر قالیباف خبر داد و تصریح کرد: نظر جمنا بر این است که کاندیدی در عرصه بماند که بیشترین استقبال عمومی را دارد و بعد از مناظره اول این استقبال به سوی دکتر قالیباف افزایش یافته است.
دبیر ستاد دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تحلیل مناظره اول پرداخت و بیان کرد: مناظره اول به مباحث کلی اختصاص داشت و باید منتظر مناظره های بعدی باشیم که به حوزه های جزئی تر می پردازد و آمار و اطلاعات دکتر قالیباف در این زمینه ها بسیار بالاست.
خلقی پور افزود: آنچه که در مناظره اول بیش از همه آشکار بود، عدم اطلاع رییس جمهور از وضعیت کشور است و فلسفه کاندیداتوری آقای جهانگیری نیز همین موضوع است.
دبیر ستاد دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد پاک دستی و برنامه محوری را دو نقطه عطف دکتر قالیباف عنوان و خاطرنشان کرد: 50 اقتصاد دان در مدت دو سال برای تدوین برنامه اقتصادی دکتر قالیباف کار کرده اند.
خلقی پور در پایان اذعان کرد: رویکرد مردم پس از مناظره اول تغییر کرده و در مناظرات بعدی نگاه مردم متحول می شود.

دیدگاه‌ها

به ویرانی دورن گشته ام خوش زانکه می دانم خرابی گر که از حد بگذرد آباد می گردد واقعا آقای قالیباف جز ایجاد تعهد چه گلی به سر مردم تهران زده که مردم مظلوم کهکیلویه و بویراحمد به آن دل ببندند ؟ برای مردم مظلوم این خطه از کشورمان و از دعوت کنندگان این آقا متاسفم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی