نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. ارديبهشت 1396 - 10:18
مدیر آب و فاضلاب شهری یاسوج امروز کاری کرد که هیچ مخالف و حتی معاندی هم این کار را علیه دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد نکرد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، در پی منازعه دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آب و فاضلاب شهری بر سر زمین‌های ساحلی رود بشار و قطع صدها اصله درخت از سوی این شرکت در منطقه چم‌گنجشکی، امروز جمعی از دانشجویان حامی محیط‌ زیست با تشکیل یک حلقه انسانی، تجمع آرام و مسالمت‌آمیزی داشتند که برخورد خجالت‌آور یک مدیر دولتی، روز تلخی را برای این استان و دولت تدبیر و امید به .وجود آورد.

با تشکیل این حلقه انسانی حامی محیط زیست یکی از همکاران رسانه‌ای ما که برای تهیه گزارش به آنجا رفته بود از سوی مدیر آب و فاضلاب شهری یاسوج و بستگان و عوامل او مورد ضرب و شتم و کتک‌کاری قرار گرفت، او در یک درگیری ضدانسانی، دوربین خبرنگار را می‌گیرد و به زمین می‌‌اندازد.

این مدیر دولتی در صحنه‌ای زشت و تأسف‌آور، دست به سنگ می‌شود تا با سنگ خبرنگاری را بزند که در گرما و سرما بدون حقوق و دستمزد برای آگاهی مردم، زحمت می‌کشند.

البته وقتی برخی مدیرانی که دولت تدبیر و امید را قبول ندارند و از کانال‌های غیرمعمول به مدیریت‌های می‌رسند که یا حق آنها نیست یا همسو با سیاست‌های دولت نیستند، طبیعی است که در روزی که دولت تدبیر و امید به حمایت نیاز دارد، اینگونه کاری کنند که هیچ مخالف دولتی نکرده است.

جالب اینجا است که این برخورد ناشایست در محوطه مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اتفاق افتاده و تجمع دانشجویان همراه با مجوز و هماهنگی حراست دانشگاه بوده و مدیر آبفای شهری و عوامل او، خود را به عنوان حراست دانشگاه جا زدند و چنین روز تلخی را رقم زدند.

آقای قلندری در آبفای شهری امروز در آستانه سفر وزیر نیرو به یاسوج، مدیرعامل آبفای شهری استان کهگیلویه و بویراحمد را هم سر به زیر کرد؛ تنها اقدامی که می‌تواند چهره زشت این حرکت را تا حدی قابل تحمل کند، استعفا یا برکناری این مدیر دولتی است.

آقای لدنی و اگر لازم باشد آقای استاندار باید به این موضوع ورود کنند و با برکناری چنین مدیری درسی به دیگر کسانی دهند که در اندیشه تهدید و فشار بر خبرنگاران و ممانعت از اطلاع‌رسانی شفاف به مردم هستند.

فیلم برخورد زننده مدیر دولتی با خبرنگار

 

منبع:ریواس جنوب

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی