نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. ارديبهشت 1396 - 9:26
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در استان؛
مردم کهگیلویه و بویراحمد جزء 96 درصد جامعه هستند
رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد جزء جمعیت 96 درصد جامعه هستند که علی رغم داشتن نعمت های فراوان طبیعی و انسانی از همه چیز محرومند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، خلیفه خلقی پور با بیان اینکه در این دولت هم پروژه هایی که حتی در دولت های گذشته کلنگ زده شده بود و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود متوقف شدند تا دولت 4 درصدی هیچ نگاهی به استان نداشته باشد، افزود: در ابتدای آغاز به کار دولت در استان اعلام شد که 1800 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد و الان با پایان یافتن دولت بازهم اعلام می شود که همین تعداد پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، پس دولت برای استان ما چه کاری انجام داده است.
وی نگاه دولت به استان را نگاه 96 درصدی دانست و با بیان اینکه دولت با همین نگاه استان کهگیلویه و بویراحمد را از ادامه رشد توسعه محروم کرد، بیان کرد: دولت می گوید که سالیانه تا 700 هزار شغل ایجاد کرده، سهم کهگیلویه و بویراحمد از این تعداد شغل چه بوده است که ما همچنان در جدول اشتغال در رده های آخر قرار داریم.
رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف در استان با طرح سوالی مبنی بر اینکه « وقتی که دولت در استان نه در وضعیت عمرانی و نه در ایجاد اشتغال کاری نکرده، پس دولت برای استان ما چه کرده است» تصریح کرد: وقتی می گوییم دولت نگاه 4+96 به استان ها داشته یعنی همین، یعنی استانی که محروم بوده در همان سطح محرومیت مانده است.
خلقی پور اظهار کرد: نکند سهم ما از دستاوردهای دولت سفر همان چند نفر مسئول که جزو چهار درصد هستند، به کشورهای خارجی بوده است؟ این است که می گوییم این دولت چهار درصد است و البته همان چهار درصد بدشان می آید وگرنه قاطبه مردم از این سخنان آقای قالیباف استقبال کرده اند.
وی با بیان اینکه همان 4 درصد در استان هم، از همه مواهب طبیعی، مادی و رسانه ای برخوردار می شوند، ادامه داد: 96 درصد بقیه مردم استان باید همچنان در فقر دست و پا بزنند و صدایشان به جایی نرسد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی