نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. ارديبهشت 1396 - 19:30
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی دو تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای سی سخت و چرام آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سید علی لدنی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تحقق مطالبات شهروندان گچسارانی تکمیل، راه اندازی و بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب شهر گچساران در دو فاز پس از ۱۳ سال و ۱۱ سال میسر شد.

لدنی نژاد با اشاره به اقدامات سه سال و نیم اخیر شرکت آب و فاضلاب استان گفت: اصلاح و توسعه ۱۴۰ کیلومتر شبکه آب شهرهای استان، ساخت مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی بتنی چیتاب، ساخت مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی بتنی  مارگون و اجرای رینگ مخازن دوگنبدان به طول ۱۱ کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به حفر چاه در استان اشاره کرد و عنوان داشت: حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه در لیکک، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در باشت، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه در مادوان و تجهیز یک چاه آهکی محقق شده است.

لدنی نژاد از شروع عملیات اجرایی چندین پروژه خبر داد و تصریح کرد: احداث تصفیه خانه آب شرب اضطراری یاسوج، شروع عملیات اجرایی آبرسانی به شهر مادوان، روستاهای حومه و غرب شهر یاسوج از تنگه کبوتری، شروع عملیات اجرایی دو تصفیه خانه فاضلاب شهرهای سی سخت و چرام از پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

لدنی نژاد گفت: اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال آب شهرهای استان، احداث شبکه و جمع آوری فاضلاب به شیوه نوین در محدوده بلوار امامت  یاسوج از دیگر اقدامات این شرکت است.

این مسئول با بیان اینکه 85 درصد از فاضلاب شهر یاسوج انجام شده است گفت: احداث فاضلاب روستاهای بعد از پل بشار در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص برخورد ناشایست مدیر آبفای شهر یاسوج گفت: هیچگونه نزاع و تنشی را از سوی کارکنان این دستگاه تائید نمی کنیم و همه افراد قابل احترام هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی