نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1396 - 16:00
روزهای 25 و 26 اردیبهشت‌ماه، روزهای متفاوتی برای مصلای امام خمینی یاسوج بود، روزهایی که از یک طرف مردم بودند و از سوی دیگر کارکنان دولت و مدیران.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، روز گذشته و امروز شهر یاسوج دو مهمان داشت که یکی کاندیدای اصلی و دیگری نامزد پوششی انتخابات بودند.

روز استقبال از سید ابراهیم رئیسی با روز استقبال از اسحاق جهانگیری متفاوت از هم بود چرا که در روز 25 اردیبهشت درب ادارات برای حضور کارمندان در مصلای یاسوج آن چنان باز نبود اما در روز 26 اردیبهشت یعنی امروز مدیران و کارکنان و البته بخشی از کارمندانی که قلبشان جای دیگری بود حضور داشتند.

در روز حضور ابراهیم رئیسی در یاسوج در خیابان‌های اطراف مصلای یاسوج حتی یک خودروی پلاک قرمز هم به چشم نیامد اما لنز دوربین‌ها در روز 26 اردیبهشت تعداد زیادی خودروی دولتی را شکار کردند.

در روز حضور سید ابراهیم رئیسی دانش‌آموزان و برخی فرهنگیان سر کلاس‌های درس حضور داشتند و خبری از آن‌ها نبود اما در همایش جهانگیری دانش‌آموازنی که به سن تکلیف هم نرسیده بودند حضور داشتند.!

آن‌هایی که در این همایش حضور داشتند از یک طرف حضور مردم به خصوص 96 درصدی‌ها را دیدند اما از سوی دیگر این مدیران و دولتی‌ها بودند که برای وزن‌کشی به مصلای امام خمینی شهر یاسوج آمده بودند اما هر چه هست در روز 29  اردیبهشت وزن اصلی مردم و دولتی‌ها در انتخابات مشخص خواهد شد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی