نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1396 - 17:13
امام جمعه مارگون گفت: اگر کشور با همین مدیرتی که وجود دارد جلو برود قطعا امنیت و فرهنگ اسلامی درخطر است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، رحم الله خواجه پور امام جمعه شهر مارگون در نشست بصیرتی درجمع مردم این شهر گفت: همه ی مردم لازم است برای اقتدارکشور پای صندوق های رای حاضر شوند واجازه ندهد دشمن دراذهان عمومی رخنه کند.

 امام جمعه مارگون درنشست بصیرتی این شهر گفت: اگر کشور با همین مدیرتی که وجود دارد جلو برود قطعا امنیت و فرهنگ اسلامی درخطر است. 

وی افزود: اصولگرایان درمناظرات خود را به سلاح تقوا مجهز کردند و با علم و آگاهی کامل برنامه های خود را ارئه دادند و باید اخلاق مداری را از آنها یاد گرفت. 
خواجه پور گفت: مردم باید خودشان قضاوت کنند و ببیند در چهار سال گذشته چه مشکلاتی از کشور حل شده وعملکرد دولت قبل چه دستاوردی برای مردم داشته است.
وی بیان کرد: از مردم می خواهم که دلسوز نظام وانقلاب باشند وبا اعتقاد راسخ به نظام ولایی از آرمان ها و اهداف انقلاب و با انتخاب صحیح سرنوشت کشور را رقم بزنند.
وی گفت: تکیه به شاخصه های مقام معظم رهبری درانتخاب اصلح در روز قیامت ما را در مقام پاسخ سربلند می سازد و مردم باید بدانند اگر درست انتخاب کردند کشور روبه پیشرفت وعدالت است واگر بد انتخاب کردند کشور رو به انحراف وانحطاط است و قطعا با انتخاب نادرست دود انحراف به چشم همه ی مردم خواهد خورد.
خواجه پور با بیان اینکه: بعضی ها برای حفظ پست و مقام حاضرند تیشه به ریشه دین و دیانت بزنند افزود: لذا توصیه میکنم مسئولین به دینداری و دین مداری تکیه کنند و به خاطر پست و مقام های دنیوی فرهنگ و امنیت کشور اسلامی را زیر سوال نبرند.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی