نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1396 - 21:41
نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فریاد فقیران، محرومان و جوانان معیشت و اشتغال است، گفت: در روز 29 اردیبهشت ماه همه ما یک صدا به رئیسی رای می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در جمع حامیان قالیباف و رئیسی در حسینیه امام علی(ع) شهر یاسوج با بیان اینکه دشمنان خارجی و داخلی ایران اسلامی به دنبال بر هم زدن این حکومت هستند، افزود: همه اینها بدانند که این آرزو را به گور خواهند برد.
وی با بیان اینکه روحانی 16 سال در مسئولیت های مختلف شورای امنیت ملی، هیات رئیسه مجلس و نماینده مجلس و الان نیز در ریاست جمهوری حضور داشته و دارد، اظهار کرد: حضرت امام(ره) فرمود که جهنم از آن آخوندهای فاسدی است که بوی تعفن می گیرد که نمونه آن همین روحانی  بوده که از سال 67 تا به الان در پست های مختلف مسئولیت داشته و حال نیز برای بدست آوردن 4 رای به صورت اپوزیسیونی تلاش می کند و حتی با ضد انقلاب دست دوستی داده که نمونه آن پوشیدن مقنعه بنفش توسط مریم رجوی است.
نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی و ضد انقلاب با هم دست دوستی بسته اند، تصریح کرد: اینها با هم سیگنال رد و بدل می کنند و نمونه آن را به وضوح میبینیم که حمایت آشکار ضد انقلاب از روحانی است.
حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه در ابتدای معرفی کابینه پیر و پاتال افتخار می کنم که لفظ دله دزد و چماق را برای آنها بکار بردم ، تاکید کرد: منظور من از چماق ، چماق چوبی نبود بلکه نوعی حرکت سیاسی بود و به آنها فهماندم که اگر بخواهند مثل فتنه 88 حرکتی کنند قطعا از دست این ملت سیلی محکمی خواهند خورد.
وی به محمد خاتمی و حضور آن در پشت سران فتنه اشاره داشت و افزود: این فتنه گر حتی مثل روحانی جلوی رهبری ایستادگی نکرد که همه ما دیدیم که در تبریز و جاهای دیگر چه حرفهایی زد و متاسفانه چند دختر و پسر جوان احساساتی جلوی آن رقصیدند.
نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روزها فریاد محرومان، فقرا و کشاورزان و جوانان اشتغال و معیشت است، تاکید کرد: الان خانواده هایی هستند که نمی توانند حتی نان خالی تهیه کنند و حال این آقا دلش را فقط به مسئله حصر خوش کرده و می گوید من حصر را آزاد می کنم، شما می خواهی فتنه گرانی که کشور را به آشوب کشاندند و باعث ریختن خونهای زیادی شدند را آزاد کنی؟
وی با بیان اینکه این آقا باید الان بگوید که در این چهار سال چه پروژه ها و چه شغل هایی ایجاد کرده است، گفت: درست است که انتقاد هایی به دولت نهم و دهم وارد بود اما انصافا در آن دولت معیشت وجود داشت و حداقل مردم نون داشتند بخورند.
حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه اگر این جهانگیری این فتنه گری ها را می کرد ازش ناراحت نمی شدیم چرا که وی همکار و همیار آن هاست، افزود: ما از این ناراحت هستیم که این شیخ در لباس روحانیت و امام زمان(عج) هر کاری می کند و دست به فتنه گری می زند.
وی با بیان اینکه 28 سال دولت در دستان دولت های هم فکر این دولت و دو سال نیز در دست بنی صدر بود افزود: این دولت ها بگویند در این سالها چه کاری انجام دادند، 28 سال دولت در دستان خودشان بود حال از دولت های گذشته نیز که رفیق خودشان بود انتقاد می کنند.
عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس نهم با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این 38 سال همه جوره و با یاری امام زمان حفظ شد، تاکید کرد: در این ایام تعدادی حرف از مسائل قومی، قبیله ای و طوایف می زنند که رهبری فرمود این کار بسیار اشتباهی است که به مسائل قومی و قبیله ای دامن می زنید و طوری روحانی حرف می زند انگار این طوایف در حصر هستند.
وی با اشاره به اینکه در 29 اردیبهشت ماه همه ما با قاطعیت به آقای حجت الاسلام رئیسی رای می دهیم، تاکید کرد: با رای دادنمان به این سید بزرگوار و ولایی بار دیگر مشتی محکم بر دهان آمریکا، اسرائیل، و دشمنان خارجی و داخلی خواهیم زد.
حجت الاسلام بزرگواری مهمترین مسئله امروز کشور را امنیت عنوان کرد و گفت: وقتی چند جوان انقلابی و بسیجی برای دفاع از کشورمان در آنطرف مرزها در سوریه و عراق به دفاع می روند و شهید می شوند ما باید افتخار کنیم اما این آقایان می گویند این کار اشتباهی است و باید با مذاکره آن را حل کنیم.
وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال حذف برنامه موشکی ماست، اظهار کرد: تعدادی از دشمنان ما در داخل هستند که مطمنا همه ما آنها را می شناسیم و مطمئن باشید که اگر خدایی ناکرده روحانی قبول شود برجام بعدی آن مسئله موشکی خواهد بود.

نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه و ارتش توانمندی ها و اقتدار ما هستند، افزود: آخوندی که لباس امام زمان(عج) پوشیده و حرف از حذف مسئله موشکی می زند این فتنه گر است چرا که اگر امام زمان(عج) ظهور کند با چه اسلحه ای باید جلوی دشمن ایستادگی کند خوب باید اسحله داشته باشد.
وی با بیان اینکه اینها به اندازه کره شمالی کمونیست هم غیرت ندارند، تاکید کرد: کره شمالی وسعت آن به اندازه شیراز نمی شود اما الان میبینیم که جلوی آمریکا ایستادگی می کند و حتی آن را تهدید به بمب هسته ای می کند.
حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه در زمان مسئله برجام ما 85 نماینده بودیم که مخالف آن بودیم، تصریح کرد: همان موقع نهاوندیان و رئیس جمهور گفت بعد از برجام و اینکه تعدادی از این نماینده ها قبول نشدند هیچ وزیری حق ندارد حتی آنها را به عنوان مشاور استفاده کند که همه ما دیدیم که بعد از برجام 32 نماینده را زنگنه وزیر نفت و 25 مورد را وزیر صنعت برای آنها پست مشاور زد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تعدادی از سیاسیونی که مسئله اصول گرایان متعدل را عنوان می کنند اشاره داشت و گفت: اول اینکه ما اصول گرای معتدل نداریم، دوم اینکه اصول گرا کسی است که انقلاب اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارد اما اصول گرایان معتدل در حقیقت همان منافقان هستند که به نرخ روز نان می خوردند و به دنبال آن هستند که وزیری آنها را ببیند و به آنها هدیه ای بدهد.
نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در استان تعدادی از سیاسیون استان در مورد انتخابات به علت منافع خودشان سکوت کرده اند، تعدادی نیز منافق شده اند و بعضی نیز می گویند که در این دولت خیلی کار شده است.
وی اظهار کرد: مردم این استان بیایند بگویند که در این استان کدام پروژه افتتاح شد، کدام پروژه تعطیل راه اندازی شد، من پیمانکارانی را میبینم که از بی پولی گریه می کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی