نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1396 - 22:51
خبرنگار پایگاه خبری چهارفصل در حاشیه دیدار حجت الاسلام رئیسی با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سوالی مینی بر اینکه آقای روحانی در مناظره آخر گفت که امام رضا را وارد انتخابات نکنید و شما جوابی به این سوال نداید مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خطاب به رئیسی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره سوم اظهار کرد: آقای رئیسی شما راجع به من هر چه می‌خواهید بگویید. هر تهمتی که می‌خواهید بزنید. آزاد هستید. شما قاضی هستید و دستتان باز است. شما دادستان روحانیت هم هستید و می‌توانید همه علما را دستگیر کنید ، بپرسید که علما از شما چه کشیده‌اند. اما من از شما خواهش می‌کنم امام رضا(ع) را برای مردم بگذارید و امام رضا(ع) را حزبی و جناحی نکنید.

روحانی ادامه داد: امام رضا (ع)افتخار همه ما شیعیان و مردم است. اگر نبات و پارچه سبز می‌خواهید به روستاها بفرستید بگذارید و آن را بعد از انتخابات انجام دهید. الان جلویش را بگیرید. اینهایی که از نهادهای امنیتی هستند و با اتوبوس از شهرها برایت جمعیت می‌آورند از آنان بپرس که پولش را از کجا می‌آورند. از پول بیت‌المال این کار را انجام می‌دهند. تو که قاضی هستی چرا با آنها برخورد نمی‌کنی؟

خبرنگار پایگاه خبری چهارفصل در حاشیه دیدار حجت الاسلام رئیسی با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سوالی مینی بر اینکه آقای روحانی در مناظره آخر گفت که امام رضا را وارد انتخابات نکنید و شما جوابی به این سوال نداید مطرح کرد. 

در ادامه قسمتی پاسخ حجت الاسلام رئیسی را به سوال روحانی می خوانید.

حجت الاسلام رئیسی در خصوص سوال خبرنگار چهارفصل گفت: آقای روحانی از نام امام رضا سوء استفاده کرده نه من.

وی ادامه افزود: در 38 سال مدیریت اجرایی بنده در کشور تفحص کردند و چیزی پیدا نکردند و نقطه ای که دید در میان مردم مطرح کند این موضوع بود و این مسئله را مطرح کرد.

در ادامه فیلم موبوط به سخنان حجت الاسلام رئیسی را مشاهده می کنید.

دانلود کلیپ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی