نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1396 - 17:22
نماینده چهار شهرستان کهگیویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در بیانه ای گفته است: به منظور ایجاد وحدت و انسجام بیشتر میان جبهه اصولگرایی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ حمایت قاطع خود را از این ائتلاف و حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام می‌دارم و از همه دوستان و سروران انتظار دارم از وی حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، در بیانیه‌ای، عدل هاشمی نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد هم به صف حامیان رئیسی پیوست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با توجه به لزوم وحدت جبهه اصولگرایی برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و از آنجا که پیش از این آقایان قالیباف و حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند که انتخاب از میان این دو با توجه به سوابق انقلابی و مدیریتی مشکل و حتی می‌توانست عاملی برای تفرقه میان نیروهای اصولگرایی باشد که خوشبختانه با بصیرت دکتر قالیباف و حمایت از جناب رئیسی این دغدغه برطرف شد.
لذا به منظور ایجاد وحدت و انسجام بیشتر میان جبهه اصولگرایی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ حمایت قاطع خود را از این ائتلاف و حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام می‌دارم و از همه دوستان و سروران انتظار دارم از ایشان حمایت کنند تا با همدلی و وحدت مشکلات فراوانی که گریبانگیر جامعه است رفع گردد.
ضمن آرزوی پیروزی حجت‌الاسلام و المسلیمن رئیسی صحت و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم و به عنوان سرباز کوچک ولایت همگان را به لبیک به ندای رهبر عزیز و فرزانه انقلاب برای حضوری پرشور همراه با آرامش و دشمن شکن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت دعوت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی