نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1396 - 20:35
شنده ها حاکی از آن است که در روز سفر جهانگیری به یاسوج بیش از 2700 پرس غذا در بین جوانانی که از سایر شهرستانها برای سخنرانی وی آمده بودند توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که برای سخنرانی در جمع حامیان حسن روحانی در روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه به یاسوج سفر کرده بود  حواشی مختلفی داشت.

 بنا بر شنیده ها حامیان روحانی که می خواستند در روز سخنرانی جهانگیری فضای مصلی یاسوج را شلوغ و با جمعیت پر جلوه دهند از یک روز مانده به سخنرانی اقدام به جمع کردن جوانان و دانشجویانی از سایر شهرها برای حضور در این مکان کردند.

شنیدها حاکی از آن است که در این روز بیش از 2700 غذا برای صرف ناهار بین این جوانان توزیع شد و حتی گفته شده مبالغی نیز در قبال کارت هدیه به آنها داده شد.

در روز 25 اردیبشهت ماه که طرفداران دولت فعلی شاهد حضور مردم در استقبال از حجت الاسلام رئیسی در مصلی یاسوج بودند و حتی جای نشستن در این مکان وجو نداشت ، اصلاح طلبان به جنب و جوش افتاده اند و انجام دادن این کار و جمع آوری جوانان از سایر شهرستانها برای نشان دادن شلوغی جمعیت در تقابل با این کار بوده است.

البته مطالب گفته شده در این سایت خبری مبنی بر صدق بودن آنها نیست چرا که این گونه مطالب بر اساس شنیده ها و گفته ها است.

انتهای پیام/7044

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی