نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1396 - 22:43
ساعت 20:30 دقیقه امشب(چهارشنبه) مستند فیلم فروشنده که قرار بود در سالن حکیم جرجانی برای دانشجویان خواهر و برادر به روی پرده نمایش برود ، و مجوز آن از قبل صادر شده بود امشب دانشجویان با درب های بسته در جلوی این سالن مواجه شدند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، فیلم مستند فروشنده که قرار بود امشب راس ساعت 20:30 دقیقه در سالن حکیم جرجانی برای دانشجویان خواهر و برادر به روی پرده نمایش برود و مجوز آن از دانشگاه علوم پزشکی صادر شده بود، دانشجویان بریا مشاهده آن به این سالن رفتند که با درب های بسته مواجه شدند.

شنیده ها حاکی از آن است که تعداد بسایر زیادی از دانشجویان خواهر و برادر که اکثرا خوابگاهی هستند با چند اتوبوس در وقت مشخص شده برای دیدن این فیلم به سالن حکیم جرجانی رفتند اما مسئولان درب های سالن را بستند و تا به الان ساعت 22:30 دقیقه هنوز پشت درب های بسته قرار گرفتند و مسئولان علوم پزشکی هنوز جواب قانع کننده ای به آنها نداده اند.

انجام این کار توسط مسئولان علوم پزشکی باعث اعتراض دانشجویان شده است و موجبات ناراحتی بسیار زیادی را به وجود آورده است.

پس از مطالبه زیاد دانشجویان از مسئولان دانشگاه که علت اینکه چرا درب سالن را باز نمی کنید، گفتند : معلوم نیست کلید سالن پیش چه کسی است .

حال به گفته این دانشجویان مسئولان علوم پزشکی استان به دنبال کید سالن هستند که در دست چه کسی است.

بعد از اینکه دانشجویان بعد از ساعت های طولانی پشت درب های بسته قرار گرفتند ساعت 22:42 دقیقه به خوابگاه ها و خانه های خودشان بازگشتند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی