نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. خرداد 1396 - 18:21
یکی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس در یاسوج گفت: فتح قله اقتصادی وتولیدی و اشتغال نیز در این راستا است و مسئولین باید به وعده هایی که دادند عمل کنند؛ امروز در هر خانه ای دو تا۳ نفر بیکار است که زیبنده نیست.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سردار لطف الله یداللهی پیش از ظهر چهارشنبه در صبحگاه مشترک ویژه گرامیداشت سوم خرداد در یاسوج  افزود: سوم خرداد  روز بزرگی است و یک جشن ملی در سرا سر کشور است.

یداللهی تصریح کرد:  خرمشهر سه بار دیگر هم اشغال شد و  لازم است مقایسه شود که ما در آن سه مرحله هر بار امتیاز دادیم و هر بار یک قطعنامه تحمیل شد ولی این مرحله خرمشهر یک جور دیگر آزاد شد.

یداللهی بیان داشت:  امام خمینی (ره)  فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد که خیلی مهم است. خرمشهر با تجهیزات و امکانات خیلی کم نیروهای ایرانی آزاد شد و به عجز و زبونی عراقی ها انجامید، چنین پیروزی بزرگی از لطف خدا است .

یداللهی ابراز داشت: امروزه  افتخار ما این است که تحت پرچم نایب امام زمان (عج) مقام معظم رهبری هستیم  که می فرمایند  عقلانیت خوب است اما عقلانیتی که انسان را به سمت خدا و به سمت توکل و شجاعت ببرد و باید در محاسبات امدادهای الهی و رزق لا یحتسب را حساب کنیم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه  وقتی حکومتی جایی مستقر است اقامه نماز، رواج زکات، امر به معروف و نهی از منکر و اینکه همه بتوانند نسبت به منکر اعتراض و نسبت به معروف حضور داشته باشند از وظایف  اصلی حکومت است گفت: چگونه می توان گفت ما در قبال این مسائل مسئول نیستیم.

وی با تاکید براینکه  ۹۸.۲ به جمهوری اسلامی ایران  رای  دادند که در کشور فرهنگ اسلام و انقلاب حاکم باشد تصریح کرد: دفاع مقدس فتح  و دستیابی به ارزش ها بود و ما روی پای خودمان ایستادیم.

یداللهی با اشاره به اینکه  ما بر طبل جنگ  نمی کوبیم بلکه بر طبل دفاع می کوبیم بیان داشت: اگر کشوری فکر تعرض کند قدرت ما که قدرت بازدارندگی است بر جان او سایه می افکند، کارهای ما برای  بازدارندگی است و باید در کشور به این قدرت ارج نهاده شود.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: امروز خود سلاح تولید می کنیم و عربستان افتخار می کند که سلاح  می خرد.

وی افزود: مسئولان باید در برابر استکبار قاطع تر بوده و با قدرت بیشتری حرف بزنند.

یداللهی گفت:  امن ترین کشور جهان ایران است و همه چیز به طبع در امنیت است و اگر امنیت نباشد دانشگاه معنا نمی دهد، اگر آمار دانشجویان ما به ۴ میلیون رسیده از امنیت است و اگر ادارات مشغول کارند و فعالیت ها در جریان است  همه از برکت امنیت است.

یداللهی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرهای زیادی در پیش است اظهار کرد: فتح قله اقتصادی وتولیدی و اشتغال نیز  در این راستا است و مسئولین باید به  وعده هایی که  دادند عمل کنند؛ امروز در هر خانه ای دو تا۳ نفر بیکار است که زیبنده نیست.

یداللهی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش و فعالیت در راستای تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی است تصریح کرد:  دشمنان  در تلاش برای  فرهنگ  شکنی و ساختار شکنی و  گرفتن غیرت هستند  و ما باید حواسمان جمع باشد.

یداللهی گفت:  اگر کسی معتقد به آخرت باشد خودش را برای مسئولیت جلو نمی اندازد، اگر کسی بداند که کسی بهتر از او است و او خودش را برای مسئولیتی  جلو بیندازد، ملعون است.

یداللهی بیان داشت: ما باید از فتح خرمشهر  درس بگیریم.  ویژگی فرماندهان ما در جبهه ها این بود بین فرمانده و فرمانبر فرقی نبود، فرمانده لشکر از لباس ساده تر استفاده می کرد و آخرین نفر و پس از اینکه می دانست همه نیروها غذا خورده اند غذا می خورد  و از امکانات کمتری  استفاده می کرد.  باید در میدان عمل فرمانده خودش را نشان می داد و خود را تثبیت می کرد.

وی تاکید کرد:  بعضی ها می ترسند فرهنگ دفاع مقدس در جامعه مطرح شود چون خودشان نمی توانند بالا بیایند سعی می کنند دفاع مقدس  را پایین بیاورند.

وی افزود: اگر توکل بر خدا باشد و به  فرمان رهبری عمل شود  قطعا امداد الهی برای ما است.

یداللهی تاکید کرد:  امروز روزی است  که باید از بسیج به شکل ویژه قدر دانی کنیم . اگر بسیج در دفاع مقدس نبود امروز دشمنان در ایران بودند. قدر بسیج  را بدانید و آن را تقویت کنید.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به جوانان گفت: یک چهارم شهدای ما از بسیج  دانش آموزی بودند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی