نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. خرداد 1396 - 20:40
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان از برگزاری همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر ،روز مقاومت ،ایثار و پیروزی در یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، محمد علی رهامی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان با بیان این خبر اظهار کرد: این همایش روز جمعه 5 خرداد ماه از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح از ابتدای میدان عدل تا گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان ضمن تقدیر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان از اهدای جوایز نفیس در این همایش خبر داد و از مردم ورزش دوست شهر یاسوج جهت شرکت در این همایش دعوت کرد.

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری بمناسبت سوم خرداد در یاسوج

مسئول کمیته همگانی و روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهر یاسوج بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

رضا حسینی با بیان این خبر گفت:این همایش روز جمعه 5 خرداد ماه از ساعت 17 از پارک مهرورزی به سمت فلکه امام حسین و در نهایت تا پیست دوچرخه سواری یاسوج برگزار می شود.

مسئول همگانی و روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان ادامه داد: این همایش با همکاری معاونت بهداشتی، هیئت همگانی و هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی