نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. خرداد 1396 - 14:33
سرپرست آموزش و پژوهش شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بار کلیه رانندگان تاکسی در این شهر زیر پوشش آموزش های ویژه رفتار شناسی و برخورد اجتماعی قرار می گیرند.

به گزارش سایت خبری چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ؛ محمد دهبانی زاده روز چهارشنبه در جمع مدیران شهری یاسوج افزود: سر فصل آموزش رانندگان تاکسی در یاسوج به تصویب وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها رسیده است.

وی اظهار داشت: در اجرای این آموزش رانندگان تاکسی با حضور در کلاسهای آموزشی با نحوه تعامل با شهروندان و جلوگیری از تنش های اجتماعی آشنا   می شوند.

سرپرست آموزش و پژوهش شهرداری یاسوج گفت: آموزش های مختلف برای رانندگان تاکسی چهره خوبی از شهر یاسوج را در نزد مسافران و گردشگران تداعی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: رانندگان تاکسی با ارتباط موثر و نزدیک با شهروندان می توانند در آموزش حقوق شهروندی نقش کلیدی و تاثیرگذاری را ایفا کنند.

دهبانی افزود: بر این اساس یک هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی در یاسوج زیر پوشش آموزش های رفتار شناسی و برخورد اجتماعی قرار می گیرند.

سرپرست آموزش و پژوهش شهرداری یاسوج گفت: تاکسیرانان نقش مهمی در اجتماع داشته و می توانند از رفتار های ناهنجار جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته رانندگان تاکسی آموزش های دیگری در خصوص راهنمایی و رانندگی فرا گرفتند و این مهم باعث کاهش تصادفات شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی