نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. خرداد 1396 - 14:57
مدیر دایره حقوقی گروه صنایع بین المللی باقری به ارائه جزئیات جدید از روند درمان کارگران حادثه فولاد بویراحمد پرداخت و از مرخص شدن دو نفر از انها از بیمارستان سوختگی اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، نیما حقیقت در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس به آخرین روند درمانی مصدومان حادثه فولاد بویراحمد پرداخت و اظهار کرد:حامد قاسمیان و کریم بیگدلی از مصدومان حادثه فولاد بویراحمد از بیمارستان سوختگی اصفهان مرخص شدند و کاووس عباسی نیز امروز از این بیمارستان مرخص خواهند شد.

حقیقت ادامه داد: حامد قاسمیان که از بیمارستان مرخص شده بود مجدد امروز یک عمل جراحی دارند که در بیمارستان سوختگی اصفهان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: این مصدومان مشکلی خاصی ندارند و خطری آنها را تهدید نمی کند و چنانچه نیاز به معاینات پزشکی و ادامه درمان باشد با نظر پزشکان اقدامات لازم انجام می شود.

حقیقت اظهار کرد: تمام کارگرانی که در این حادثه دچار سوختگی شدند بیمه  بوده اند و باید مراحل قانونی طی شود تا خسارت به آنها پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه نظر کارشناسی حادثه فولاد بویراحمد اعلام شده است نیز گفت: این حادثه چندین بار کارشناسی شده و هنوز نظر قطعی مشخص نشده است.

به گزارش صبح زاگرس، در حدود ساعت 2 و 37 دقیقه بامداد روز دوشنبه، یکم خردادماه انفجاری در کارخانه فولاد بویراحمد رخ داد که 6 نفر به دلیل پاشش ذوب کوره مصدوم و به شهرهای اصفهان و شیراز انتقال یافتند که در نهایت 3 نفر از مصدومان این حادثه به نام های" یوسف اکرمی"، "زریر بارانی" و "قاسم پشت چمن" که دچار سوختگی شدید بودند در بیمارستان صدرای شیراز فوت کردند.

همچنین "کریم بیگدلی"، "حامد قاسمیان" و "کاووس عباسی" سه مصدومی بودند که به بیمارستان سوختگی اصفهان اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی