نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. تير 1396 - 14:23
همزمان با فرارسیدن تعطیلات تابستانی مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه یاسوج و سی سخت مملو از گردشگران و مسافرانی از سراسر کشور است.

به گزارش سایت خبری چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ،برخورداری از آب و هوای مطبوع در کنار جاذبه های طبیعی و تفریحی شگفت انگیز از جمله ویژگی های استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج و سی سخت است که سالانه هزاران گردشگر را برای دیدن از این جاذبه ها فرا می خواند. 

با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و همزمان با فرارسیدن تعطیلات عید فطر و تابستانی مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه یاسوج و سی سخت مملو از گردشگران و مسافرانی از سراسر کشور به ویژه استان های جنوبی است.

از روز گذشته تاکنون حجم بالای تردد خودروها در مسیرهای استان به ویژه ورودی شهرهای یاسوج و سی سخت و برخی اماکن تفریحی به شدت افزایش یافته است و به گفته مسئولان اداره کل گردشگری کهگیلویه وبویراحمد جاذبه های گردشگری اسن استان از وجود گردشگر پر و تکمیل شده است.

از شب گذشته نیز پارک ها و اماکن تفریحی و مجتمع های خدماتی رفاهی شهرستان های بویراحمد و دنا مملو از گردشگرانی شده است که عمدتا از استانهای جنوبی خوزستان ، بوشهر ، بندرعباس و سایر استانهای اصفهان، فارس، هرمزگان و تهران به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند.

این گردشگران بیشتر از مناطق گردشگری تنگ تامرادی،  تنگ مهریان، تنگ گنجه ای، آبشار و پارک ساحلی یاسوج و شهر توریستی سی سخت بازدید کرده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت: تعداد مسافران ورودی و اسکان یافته در آبشار یاسوج حدود پنج هزار نفر و در مناطق گردشگری تنگ مهریان، تنگ تامرادی و تنگ گنجه ای نیز به ترتیب سه هزار، 2 هزار و یک هزار و 500 نفر است.

محمد حسین زاده اظهار داشت: درب حرم امامزادگان شهر یاسوج و حومه آن از جمله امامزاده عبدالله (ع)، شاه قاسم (ع)، شاه حسن (ع) و شاه مختار (ع) در شهرستان بویراحمد برای زیارت، اسکان و استراحت گردشگران در تعطیلات عید فطر و تابستان سال جاری باز است.

شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج دارای حدود 100 تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است وافزون بر 270 هزار نفر جمعیت دارد. 

جاذبه گردشگری زیبای آبشار یاسوج در سه کلیومتری این شهر واقع شده است.

تصاویر حضور گردشگران و مسافران تابستانی در آبشار یاسوج را مشاهده می کنید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی