نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. تير 1396 - 16:05
ساعتی پیش مزارع وباغات در فیروزاباد یاسوج دچار حریق و آتش سوزی شد که این آتش سوزی توسط ماموران آتش نشانی مهار شد.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، ساعتی پیش مزارع و باغات در فیروزاباد یاسوج دچار حریق و آتش سوزی شد که این آتش سوزی توسط ماموران آتش نشانی مهار شد.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج در گفتگوی تلفنی با خبرنگار این سایت خبری گفت: این آتش سوزی به مزارع، باغات و منابع طبیعی در روستای فیرزآباد شهر یاسوج رخ داد و با تلاش ماموران آتش نشانی ازساعت ۱۳تا ۱۵و۳۰ دقیقه این آتش سوزی مهار شد.

وی افزود در آتش سوزی واقع در منطقه فیروز آباد 15هکتار از مزارع، باغات و منابع طبیعی این روستادر آتش سوخت که قسمتی از محصول گندم درو شده مردم روستا نیز در این آتش سوزی سوخت.

دهیار روستای فیروزآباد نیز از کمک رسانی نیروز های آتش نشانی که در سریع ترین زمان ممکن به محل آتش سوزی رسیده بودند تشکر کرد.

رستمی ادامه داد بر اساس تماس تلفنی که ساعت 14 و 30 دقیقه عصر امروز با مرکز آتش نشانی گرفته شد مبنی بر آتش سوزی یک گاوداری در روستای دلی اولاد علی مومن در یاسوج ماموران ایستگاه شماره 2 آتش نشانی یاسوج به مکان حادثه اعزام شدند.

 وی گفت: آتش سوزی دلی اولاد علی مومن هنوز مهارنشده است و ماموران آتش نشانی درحال اطفا حریق هستند.

بر اساس این گزارش، باید به اینکه توجه کرد که حوزه استحفاظی و کمک رسانی آتش نشانی درون شهری است و همت همه دستگاه های اجرایی استان را می طلبد تا در چنین موارد بحرانی مشکلات در سریعترین زمان حل شود.

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا