نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. تير 1396 - 14:59
امام جمعه مارگون گفت: برخی از مسئولین همانطور به دنبال ابقا مسئولیتشان هستند و برای ادامه ریاست تلاش می کنند برای مردم تلاش می کردند بسیاری از مشکلات مردم دراین استان حل و فصل می شد.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون گفت با ابراز گلایه از استاندار گفت: مسئولینی که قریب به دو سال به محرومترین نقطه ی این استان یعنی بخش مارگون نیامده چطور می توانند محرومیت زدایی کنند در حالی که برای ابقا مسئولیت شان تلاش می کنند.

وی افزود: برخی از مسئولین همانطور به دنبال ابقا مسئولیتشان هستند و برای ادامه ریاست تلاش می کنند برای مردم تلاش می کردند بسیاری از مشکلات مردم دراین استان حل و فصل می شد.

خواجه پور ادامه داد: بعضی از مسئولان ظرفیت انتقاد را ندارند و معنای انتقاد و تخریب را مترادف هم می دانند درحالی که معنای انتقاد تخریب نیست.
وی اشاره کرد: قریب به دوسال است که این شهرمفتخر و میزبان دو شهید گمنام شد ولی برخی از مسئولین تا کنون به وعده های خود در زمینه برق رسانی و آبرسانی عمل نکردند که این جای تاسف است.
امام جمعه مارگون گفت: عزت، اقتدار، شرافت و استقلال این ملت را همین شهدا بر دنیا حاکم کردند و اکنون باید تمام تلاش خود را برای زیبنده کردن این جایگاه بکار ببندیم..

وی افزود: مصلی مارگون بیش از سه سال است که پیشرفت فیزیکی نداشته است و مسئول برنامه و بودجه به جای برطرف کردن ضعف عملکرد و پاسخ معقولانه.اتهام میزند که از وضعیت اعتبار اطلاع ندارید.
حجت الاسلام خواجه پور به مساله اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: شما مسئولین باید پاسخ بدهید که چرا بهترین زمینه برای تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در این بخش وجود دارد و چاره ای نیاندیشید.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

احسنت امام جمعه محبوب مارگون

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی