نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. تير 1396 - 15:56
یک استاد حوزه و دانشگاه در مراسم تشییع شهدای گمنام در یاسوج گفت: شهدا رفتند تا حقوق نجومی نباشد.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام در محل حسینیه ثارالله شهر یاسوج که با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهار کرد: آتش به اختیار یعنی این که عده‌ای ترسیدند و برگشتند و جذب دنیا شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه که در جوار دو شهید گمنام و در محل حسینه ثارالله سخن می‌گفت افزود: در دوره دفاع مقدس حسینیه‌ها و مساجد پر می‌شدند و بدحجابی در جامعه نداشتیم که امروز به دلیل معطل ماندن فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از امور تعطیل شده است.

اندرزیان در ادامه گفت: شهیدان برای زنده کردن اصول دین و فرایض واجبی مانند امر به معروف و نهی از منکر رفتند و امروز وظیفه ماست که با تبعیت از آن‌ها آن راه را ادامه دهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدا از احرار بودند و در قالب اصولگرا و اصلاح‌طلب و چپ و راست نمی‌گجیدند.

وی با خطاب قرار شهدا که ای شهدا سبک زندگی شما چگونه بود اظهار کرد: شهدا میل به دنیا نداشتند و برای مطامع دنیوی خدمت نمی‌کردند.

اندرزیان در ادامه با انتقاد از هجمه‌ها به سپاه افزود: به کجا رسیده‌‌ایم که به سپاه حمله می‌کنیم؛ مگر امام نفرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی افزود: سپاه همان نیروی مقتدری است که یک شبه بساط حزب توده را در کشور برچید و جلوی بسیاری از کودتاها از جمله کودتای نوژه را گرفت.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به گفتمان شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا رفتند تا زیر میزی و حقوق نجومی و بی‌عدالتی‌ها و اختلاس وجود نداشته باشد.

اندرزیان تصریح کرد: شهدا رفتند تا وضعیت فرهنگی ما امروز این چنین نباشد که در تالارهای عروسی می‌بینیم و امروز چه کسی باید پاسخگوی این مشکلات باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی