نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. مرداد 1396 - 8:35
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
همایش بزرگداشت بقاع متبرکه استان در یاسوج
به مناسبت دهه کرامت همایش استانی بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در آستان مقدس امامزاده شاه قاسم(ع) در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در همایش استانی بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در استان+فیلماین همایش گفت: بقاع مبارکه امامزادگان برجسته و شایسته تعظیم وتکریم هستند.
آیت الله ملک حسینی افزود: امامزادگان انسانهای متعالی، بزرگ، ساری و جاری در جامعه که با ذکر و نماز با خدا رابطه دارند و رابطه آنان با مردم درپرداخت زکات است چنین انسانهایی هدایتگران بشریت به سمت خدا و مصداق بارز پیامبر اسلام و ائمه اطهار هستند.
وی با بیان اینکه امامزادگان پس از ائمه اطهار موثرترین انسانها در جهان هستی هستند گفت: نور اهل بیت با مجاهدت این امامزادگان در دنیا استمراریافته است وآنان تکریم یافته خداوند هستند.
نماینده ولی فیه در استان اضافه کرد: امامزادگان کسانی هستند که با نزدیکی و توسل به آنان به پدرانشان که وسیله رشد ما هستند می رسیم چیزیکه دشمنان اهل بیت آن را کشف کرده و به جنگش رفته اند.
آیت الله ملک حسینی سرسخت ترین دشمن اهل بیت (ع)را محمد بن عبدالوهاب پیرو ابن تیمه دانست و گفت: امروز وهابیت و تکفیریها که ریزه خوار تفکرات محمد بن عبدالوهاب هستند با احیا تفکرش، بقاع متبرکه ای را که مردم در آنها نماز می خواندند و توسل می جستند ازجمله قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع را تخریب کردند و با تبرکها و توسلها جنگیدند و این کار حاکی از کینه و عداوت و دشمنی آنان با خاندان عصمت و طهارات است.
وی افزود: امروز جبهه الحادی یادگار تفکر احمد تیمیه همراه با جبهه یهودی و آدمهای به ظاهر مسلمان یعنی محمد بن سعود با تشکیل جبهه سیاسی و فرهنگی با تمامی مظاهر توحید و دین به نام توحید و دین جنگیدند و پرچم سیاه را با آرم توحید علیه مسلمانان برافراشتند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با وجود تلاش دشمنان بقاع متبرکه ائمه و اولاد آنان باقیمانده و به شیفتگان آنان نورافشانی می کنند گفت: بقعه امامزادگان در طول تاریخ جبهه فرهنگی بودند و همین امر موجب ترویج فرهنگی دینی شد و باید امروز در عرصه تهاجم گسترده فرهنگی دشمن ازاین جبهه فرهنگی دفاع کرد و آنرا نگهداشت.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه به برکت امامزادگان امروز ایران و تشیع به عنوان جبهه نور، مقاومت و مبارزه در برابر استکبار می جنگد افزود: اگر ایرانیان در دفاع از حرم شهید  و به لقب پر افتخار مدافع حرم نائل می شوند به خاطر دفاع از غیرت و شرف است.
وی تکریم امامزادگان را وظیفه همگان دانست و گفت: هیات امنای امازادگان قدر جایگاه خودشان را بدانند و با دغدغه امور فرهنگی بقاع امامزداگان را پیگیری کنند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خواستار نظارت بیشتر اوقاف بر امور بقاع متبرکه و کار هیات امنا شد و افزود: مردم قدردان و شکر گزار زحمات و تلاش هیات امنای امامزداگان باشند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از زحمات هیات امنای 35 امامزاده در سراسر استان تجلیل شد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی