نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. مرداد 1396 - 15:18
در روزهای اخیر در فضای مجازی استان اخباری منتشر شده که یکی از مدیران شهرستان بویراحمد علاوه بر این‌که با اموال دولتی جاده دسترسی به باغ خود ایجاد کرده بخشی از مسیر را نیز زیر سازی و تا داخل باغ آسفالت کرده است .

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی چهارفصل، در روزهای اخیر پایگاه های خبری استان در گزارش های متعددی به موضوع سوءاستفاده یک مدیر در شهرستان بویراحمد که از امکانات تحت اختیارش برای ایجاد جاده‌ای طولانی به‌منظور دسترسی آسان به یک قطعه باغ گردوی خود در منطقه پشت کوه جلیل بویراحمد استفاده کرده پرداختند و این اخبار در فضای مجازی نیز بازتاب های زیادی را به همراه داشته است..

شهروند خبرنگاران  پایگاه خبری چهارفصل  نیز با ارسال مستنداتی به این پایگاه خبری  خواستار بررسی این موضوع و انتشار جزئیات بیشتری در این زمینه شدند که در زیر این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.

بیت‌المال منابعی است که متعلّق به عموم مسلمانان و در مصالح عمومی آنان صرف می‌شود و اگر این بیت‌المال از مصالح عمومی خارج شود و به سمت مصالح خصوصی یعنی منفعت افراد در جایگاه‌ها برود، دیگر نمی‌توان از آن مدیر یا فرد انتظار تلاش برای مصالح عمومی در مابقی کارها را داشت.

 یکی از مهمترین مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه زیرساخت نبود راه ارتباطی مناسب است  و بسیاری از نقاط این استان حتی  از نعمت جاده خاکی که حداقل مسیر برای ارتباط بوده نیز محروم است.

 استفاده شخصی از بیت‌المال خلاف شرع و قانون است اما این مدیر بدون توجه به این موضوع از این امکانات برای ایجاد جاده دسترسی به باغ خود استفاده کرده و تاکنون نیز از سوی نهادهای نظارتی برای برخورد با وی خبری منتشرنشده است و رسیدگی جدی به این موضوع از مطالبات مردمی است.

 

در سالهای گذشته برخی مدیران این استان اعتبارات حوزه عمرانی استان را به مرکز برگشت می دادند و این امر خود یکی از دلایل عقب ماندگی این استان در حوزه راهسازی محسوب می شود و در شرایط فعلی نیز برخی مدیران با استفاده از بیت المال برای باغ های خود جاده دسترسی احداث می کنند.

در روزهای اخیر در فضای مجازی استان اخباری منتشر شده که یکی از مدیران شهرستان بویراحمد علاوه بر این‌که با اموال دولتی جاده دسترسی به باغ خود ایجاد کرده بخشی از مسیر را نیز  زیر سازی و  تا داخل باغ آسفالت کرده است که چنین کارهایی از مصادیق استفاده شخصی از بیت‌المال و هزینه کردن اموال دولتی برای رسیدن به مطامع و منافع شخصی می‌باشد.

 

 

 

در تصاویر بالا مشاهد می کنید که این مدیر جاده دسترسی به این باغ گردو را زیرسازی و آسفالت کرده است در صورتی که بسیاری از جاده های روستایی این استان از نعمت یک متر آسفالت نیز بی بهره و محروم هستند.

پیگیری چنین سوء استفاده‌هایی از بیت‌المال و برخورد با افراد خاطی باعث می‌شود که افرادی هم که با این زمینه فکری در محل‌های دولتی کار می‌کنند از ادامه چنین کارهایی منصرف شوند و حقوق مردم به جایگاه واقعی و محلی که مصلحت عمومی در آن باشد برگردد.

آیا افرادی که در این سازمان کار می‌کنند از چنین تخلفاتی توسط مدیر مجموعه خود باخبر هستند؟ و آیا مردم از استفاده چنین اموالی که در محل خود هزینه نشده است راضی هستند؟ آیا دستگاه های نظارتی استان با چنین مدیرانی برخورد می کنند؟

پایگاه خبری چهارفصل بنا به وظیفه ذاتی خود، پیگیری مشکلات مردم و رساندن آن به مقصد را از موارد اصلی درراه حل مشکلات استان می‌داند و چنین موضوعاتی را تا رسیدن به نتیجه مطلوب رها نخواهد کرد.

انتهای پیام/1560

دیدگاه‌ها

تنها برخوردی که با ایشون میشه اینه تا ی مدت دیگه ارتقا پیدا می کنه و مدیر کل میشه

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی