نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مرداد 1396 - 14:36
امروز صبح استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع خبرنگاران گفت: پرشورترین جریان رسانه‌ای ایران در کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در نشست روز خبرنگار اظهار کرد: خوشحالیم که جریان رسانه‌ای زنده و پرنشاط داریم که باید به آن ببالیم و آن را با سایر استان‌ها مقایسه کرده‌ام که این شور و نشاط استان ما در جاهای دیگر نیست.

وی گفت: استان‌های همجوار را ببینید که چه قدر از رسانه‌های محلی خود اثرپذیرند و تنها استان ما و چند استان دیگر است که از رسانه‌های محلی اثرپذیرند در حالی که بسیاری از استان‌های از حضور سایت‌ها در برنامه‌ها محرومند.

خادمی افزود: بعضی از جلسات فنی و کارشناسی است و ممکن است در آن‌ها صحبت‌هایی رد و بدل شود که رسمیت آن چنانی ندارد که پوشش آن‌ها چندان نیاز نیست زیرا این جلسات جمع‌بندی ندارد.

مسوول ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تجربه‌های که دارم و افتخار برای ماست یکی از پرشورترین جریان رسانه‌ای در استان ماست و از اثرگذارترین رسانه‌های محلی در کشور هستیم.

خادمی در بخش دیگری از اظهارات خود با قدردانی از برخی انتقادات تصریح کرد: این انتقادات اثرگذار بوده‌اند و در تصمیمات خود این انتقادات را لحاظ کرده‌ایم.

وی با بیان این که همه رسانه‌های استان به دولت کمک کرده‌اند، بیان کرد: در استان کارهای بزرگی انجام دادیم که در همه آن‌ها رسانه‌ها همراهی کردند که قابل تجلیل و تقدیر است.

 بالاترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل اداره کل ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: خبر به نو بودن و جدید بودن زنده است و اگر به موقع به مخاطب اصلی داده نشود اثرگذاری نخواهد داشت.

این مسئول ارشد اجرای با بیان این که اطلاعات شخصیت انسان را فرم می‌دهد تصریح کرد: صحبت کردن از اهمیت خبر بدیهی و روشن است که شما متولی این مهم در استان هستید.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود به اصول اخلاقی بین‌المللی خبرنگاری که جهانشمول است اشاره کرد و گفت: باید بدانیم که یکی از حقوق اصلی مردم دست یابی به اطلاعات است و مردم حق دارند که بدانند و کسی حق ندارد آن‌ها را از حقشان محروم کند.

وی در ادامه گفت: مسوولیت اجتماعی خیلی مهم است که باید مسوولیت اجتماعی خود را هم اقناع و ارضا کنید و در مقابل خبری که می‌نویسید مسؤول هستید و اگر حرفی زدید در مقابل آن مسوولیت دارید و حریم شخصی افراد باید رعایت شود.

خادمی با بیان این‌که متاسفانه موضوعاتی مطرح شده گفت: خبرنگاران نباید وارد بازی قومیتی شوند نباید وارد موضوعاتی که وحدت استان را دچار مشکل می‌کند شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاران باید شجاع باشند تا بتوانند مطالبه‌گری کنند و از آ‌نها خواست برخی آمارها را بالا و پایین نکنند تا امید مردم و مسؤولان از دست نرود

انتهای پیام/1560

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی