نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مرداد 1396 - 9:15
چهارمین بوستان شهری یاسوج به نام غدیر با حضور امام جمعه یاسوج ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد ، رییس شورای اسلامی و شهردار یاسوج به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ برای این بوستان در زمینی به مساحت 14 هکتاربا 50 میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری یاسوج سرمایه گذاری شده است .

امام جمعه یاسوج دراین مراسم با تقدیر از شهرداری یاسوج در انتخاب نام زیبای غدیر برای پروژه بوستان شهری گفت : حرکت شهرداری یاسوج می تواند به الگویی در کشور تبدیل شود .

آیت الله علی اصغر حسینی افزود : ایجاد بوستانهای شهری ضروری است و می تواند  به نیازهای شهری شهروندان پاسخ دهد .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر از خدمات شهرداری یاسوج گفت : شهرداری یاسوج با احداث چهاربوستان بزرگ شهرعملا در توسعه زیرساخت های شهری  کارنامه موفقی ارایه کرده است .

دکتر موسی خادمی افزود : مکان های چشمه نباتی ، غدیر و ولایت در گذشته به محلی برای حضور افراد بزهکار تبدیل شده بود که اقدام و عمل شهرداری یاسوج باعث شده اکنون محلی برای نشاط و شادابی شهروندان باشد .

شهردار یاسوج هم در این آئین گفت: پارک 14 هکتاری غدیر یاسوج در سال 92 حد فاصل پل اول تا پل سوم بشار در مکانی که به محلی امن برای نخاله‌های ساختمانی تبدیل شده بود، کلنگ زنی شد.

محمد علی جاوید با بیان اینکه ماشین آلات شهرداری 60 روز مشغول جمع آوری نخاله‌های ساختمانی واقع در محل کنونی پارک غدیر بودند ابراز کرد: معارضات محلی محل احداث این پارک کار سختی بوده که با تدبیر حل و در کمترین زمان ممکن تملک شد.

وی با بیان اینکه پارک غدیر یاسوج با 213 متر طول، عرض 65 متر و با مساحت 14 هکتار احداث شد عنوان کرد: از این میزان 9 هزار و 500 متر مربع پارکینگ، 25 هزار متر مربع فضای سبز، 375 متر در قالب 28 چشمه سرویس بهداشتی و 1700 متر مربع رینگ دوچرخه سواری است.

جاوید ادامه داد: با توجه به اینکه اطراف پارک غدیر فضای مسکونی ندارد بنا داریم تمام شهربازی‌های شهر را در این پارک متمرکز کنیم تا به نوعی از ترافیک در برخی نقاط شهر جلوگیری شود

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی