نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مرداد 1396 - 12:45
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از تعهد ایجاد 4 هزار و 55 فرصت شغلی حوزه روستایی تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ پژمان نیک‌اقبالی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه طرح ارتقاء تولید و توسعه اشتغال پایدار روستایی استان به ایجاد 3 هزار و 486 فرصت شغلی در این طرح طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: ایجاد مشاغل خرد در سال گذشته و سال جاری موجب شده که در ارزیابی‌ های جدید شاهد کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در استان باشیم.
نیک اقبالی به جمعیت نزدیک به 30 هزار نفری بیکار استان اشاره کرد و گفت: کاهش چشمگیر نرخ بیکاری 4/4 به دلیل ایجاد اشتغال در بخش‌ های عمرانی، صنعتی و مشاغل خرد بوده است.
معاون عمرانی افزود: ایجاد اشتغال بخصوص اشتغال پایدار از سیاست‌ های کلان نظام و دولت بوده و در دستور کار قرار دارد.
وی عنوان کرد: تعهد استان برای ایجاد اشتغال در سال گذشته 4 هزار و 319 مورد شغل بوده که از این تعداد 3 هزار و 486 شغل در مناطق روستایی ایجاد شده است.
نیک‌اقبالی از ایجاد 600 فرصت شغلی طی سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 80 میلیارد ریال برای ایجاد این میزان فرصت شغلی در استان هزینه شده است، ضمن اینکه تا پایان سال جاری باید 4 هزار و 55 فرصت شغلی با اعتبار 737 میلیارد ریال در این حوزه فراهم شود.
معاون عمرانی استانداری بیان کرد: سهم اشتغال طرح ‌های مورد تایید کمیته امداد یک هزار و 676 مورد، بسیج سازندگی یک هزار و 137 طرح و امور عشایر 440 طرح است.
نیک اقبالی به تفاهم ‌نامه بین استانداری، بنیاد مستضعفان و دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری اشاره کرد وگفت: تعهد بانک سینا در این تفاهم ‌نامه سه جانبه 200 میلیارد ریال بوده که بیش از 50 میلیارد ریال آن پرداخت شده بقیه تعهد است و استان رتبه‌ اول به لحاظ پرداختی بانک سینا را در دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی