نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. مرداد 1396 - 9:10
مديركل بنياد شهيد وامورايثارگران استان كهگيلويه وبويراحمد:
آزادگان سند افتخار آزادگی ملت ايران هستند
مديركل بنياد شهيد وامورايثارگران استان كهگيلويه وبويراحمد گفت: آزادگان سرافراز سند افتخار آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی محسوب می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سيد منصور موسوي مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگي برگزاري مراسم سالروز ورود آزادگان در ياسوج اظهار کرد: آزادگان در واقع هم جنگ سخت و هم جنگ نرم را تجربه و در این راه زحمات زیادی برای نام و انقلاب اسلامی کشیدند.
وی ادامه داد: آزادگان به عنوان الگوهای عملی شجاعت و فداکاری در جامعه محسوب می‌شوند و برای ملت ایران مایه افتخار و اقتدار به شمار می‌روند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه از 26 مرداد ماه به عنوان یک روز به‌یاد ماندنی در تقویم رسمی کشورمان نام برد و گفت: این روز شیرین از ایثار و فداکاری فرزندان این مرز و بوم حکایت می‌کند که در دفاع از مرزهای ایران اسلامی جانانه جانفشانی کردند و بارها تا مرز شهادت پیش رفتند و در دوران اسارت هم به تعبیر امام راحل(ره) سرود آزادی سر دادند.
وی از رزمندگان و آزادگان سرافراز به عنوان سند زنده فداکاری و ایثار دفاع مقدس نام برد و گفت: آزادگان شاهد و ناظر ایثار و فداکاری شهدا بودند و سند زنده‌ای از فداکاری‌ شهدا و رزمندگان هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خاطرنشان کرد: آزادگان در عمل هم ثابت کردند که وفادار به انقلاب و آرمان ‌های امام راحل هستند و زیر شدیدترین شکنجه‌ها هم دست از حمایت از امام خود نکشیدند.
مديركل بنياد شهيد وامورايثارگران استان كهگيلويه وبويراحمد  با بیان اینکه آزادگان کارشان کمتر از شهدا و جانبازان نبوده و نیست، تصریح کرد: آزادگان در دوران اسارت خود پایبند ارزش‌های اسلامی بوده و همان راه شهدا را ادامه داده و حتی برای دفاع از این آرمان‌ها از جان خود گذشتند و بر اثر شکنجه‌های وحشیانه و غیرانسانی به مقام شهادت نائل آمدند.
موسوي سه عنصر عاشورا، غدیر و فرهنگ انتظار را عامل پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی میادین به ویژه جنگ هشت ساله عنوان کرد و افزود: رزمندگان و آزادگان نیز به این سه عنصر مهم توجه داشته و همین عناصر و موئلفه‌های عمیق دینی سبب شد تا آنها در دوران اسارت نیز دست از اندیشه‌ها و آرمان‌های خود بر ندارند.
وي  در پايان ضمن گرامیداشت 26 مرداد‌ماه سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی خاطر نشان کرد: آزادگان سرافراز سند افتخار آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی محسوب می‌شوند و آزادگان در حقیقت با رشادت‌ها و مقاومت‌های خود در دوران اسارت از دین اسلام و قرآن حراست کرده و با مقاومت خود سبب تثبیت و بقای نظام و انقلاب شدند.
انتهای پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی