نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مرداد 1396 - 11:09
یادمان هنرمند فقید زنده نام حسین پناهی شاعر ، نویسنده ، بازیگر و کارگردان ملی استان باحضور جمعی از هنرمندان استانی ، و مردم در شهر لنده برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مراسم بزرگداشت و یادمان یادمان هنرمند فقید زنده نام حسین پناهی شاعر ، نویسنده ، بازیگر و کارگردان ملی استان باحضور جمعی از هنرمندان استانی ، و مردم  در شهر لنده برگزار شد 

اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لنده هدف از برگزاری این یادمان را گرامیداشت یاد وخاطره هنرمندی دانست که با ارائه آثار ادبی و هنری کم نظیر خود،باعث ایجاد تحول در خلق آثار فرهنگی وهنری گردید.

وی استاد زنده یاد حسین پناهی را نمونه یک انسان جستجوگر ی دانست که همواره در تلاش وکوشش جهت یافتن پاسخ رموز هستی بوده است.

زارعی ضمن تقدیر از مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان که در خصوص برگزاری یادمان همکاری بسیار خوبی داشتند اظهار امیدواری کرد: با اجرای این برنامه توانسته باشیم گوشه ای از زوایای وجودی مرحوم پناهی را به مخاطب القا نماییم.در ادامه

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان اظهار داشت، امروز اهالی فرهنگ و هنر استان با عنوان این مطلب که سلام ؛خداحافظ ؛چیزی اگر یافتید نشان از نگاه متفاوت حسین پناهی است.

فرماندار لنده حسین پناهی را شاعری بیدارگر توصیف و با واکاوی این خصیصه مهم برند شعر استان گفت : عده ای دایه دار این خرافه گویی در بعضی از محافل خصوصا فضای مجازی هستند که شعر حسین پناهی پوچ اندیشی به دنبال دارد و انسان را به تشویش نردیک میکند.

در ادامه محمد علی پیرسبزی معاونت هنری و سینمایی  اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان ویزگی های منحصر به فرد مرحوم پناهی ،ایشان را فراتر از زمان خود دانست وبا اظهار خوشحالی از برگزاری چنین برنامه منظم وباکیفیتی از همه دست اندر کاران به خصوص رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تشکر کرد.

در پایان تعدادی از شاعران به قرآئت اشعار  خود در وصف زنده یاد حسین پناهی پرداختند از و با حضور حراست و معاونت هنری ورئیس انجمن نمابش استان فرماندار و جمعی از مسئولین از شاعران ومجریان وخانواده زنده یاد پناهی ،تجلیل و تقدیر شد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی