نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. شهريور 1396 - 15:18
اگر ما امروز یاد شهدا را گرامی می داریم از این جهت است که عزت و کرامت شهیدان ریشه در اتفاقات روز عاشورا دارد ومی بینیم همه اتقاقاتی که در عاشورا رخ داده است برای شهید امروز هم اتفاق می افتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز همایش تجلی اخلاص با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان،  هادی زارع پور رئیس آموزش و پروش استان و جمعی از مسئولان استانی در سالن اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید. سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان گفت:امروز یاد و خاطره شهیدان شامل اتفاقات عظیم تاریخی است که در دوران دفاع مقدس انجام گرفت و امروز از آن به عنوان یک حادثه و  اتفاق از آن یاد می شود و نیاز است که در این مورد کار دو چندان انجام گیرد.

وی افزود:آنچه که در حادثه عاشورا رخ داد دفاع از یک فرهنگ بود و نیاز بود که این فرهنگ توسط یک فرد دیگر به نسل بعد منتقل شود که خود سرآغازی برای تاریخ تشیع باشد و این در حالی است که شیعیان هر ساله با گذشتن از مال و جان خود،  یاد امام حسین (ع) را گرامی می دارند و این موضوع بخاطر قیام الهی است که در حادثه کربلا انجام گرفته است.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: اگر ما امروز یاد شهدا را گرامی می داریم از این جهت است که عزت و کرامت شهیدان ریشه در اتفاقات روز عاشورا دارد ومی بینیم همه اتقاقاتی که در عاشورا رخ داده است برای شهید امروز هم اتفاق می افتد.در وصف شهید حججی رفتار، گفتار، نحوه برخورد دشمن با شهید و نحوه شهادت مصداق هایی از واقعه کربلاست و همه گروهها و جریان ها پذیرای این شهید هستند و آن را را گرامی می دارند چرا که این شهید را جلوه ای از کربلا می دانند.

بوعلی با بیان اینکه هر سال یاد شهدا را گرامی میداریم حس یاد شهدای کربلاست گفت: اگر به شملچه، طلاعیه و... می رویم بیان کننده این موضوع است که ما اعتقاد به عاشورا و کربلا داریم و وقتی در مزار شهدا حضور می یابیم خود را در کنار بارگاه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) می بینیم و از این جهت از است که لازم می دانیم نوجوانان و جوانان ما در این مکانها حضور یابند تا از این فرهنگ حرف ها گفته شود.

سردار بوعلی گفت:راهیان نور از مهمترین فرصتهای تبیین ترویج وتعمیق فرهنگ شهید وشهادت ودفاع مقدس براس نسلهاست.

وی گفت:محبت وعلاقه به فرهنگ شهادت ریشه در عشق وارادت به فرهنگ والای شهادت وحوادث عاشورا دارد.

فرمانده سپاه فتح استان گفت:تلاش وزحمات مدیرکل آموزش وپرورش ومجموعه کارکنان وادارات شهرستانها ومناطق شایسته تقدیر ارزنده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: امسال 10هزار و360دانش آموز دوره متوسطه در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

هادی زارع پور گفت: در ارزیابی مرحله اول استان کهگیلویه وبویراحمد در اعزام راهیان نور رتبه اول کشور ودر مرحله دوم نیز جزء 10استان اول کشور است.

وی گفت:در اعزام راهیان نور 195راوی ، 194روحانی و294مربی همراه دانش آموزان اعزام شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی