نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. شهريور 1396 - 21:29
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد؛
دانش آموزان ضامن بقای انقلاب اسلامی هستند
نماینده ولی فقیه در استان در مراسم دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان در یاسوج گفت: دانش آموزاندوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی از پشتوانه ها و ذخایر مهم نظام و آینده سازان انقلاب و کشور هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛نماینده ولی فقیه در استان در مراسم دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان در یاسوج گفت: دانش آموزان از پشتوانه ها و ذخایر مهم نظام و آینده سازان انقلاب و کشور هستند.

وی اظهارداشت: دانش آموزان در اوایل شکل گیری انقلاب اسلامی ،دوران دفاع مقدس و بعد از آن تا به امروز در راستای اعتلای ایران اسلامی به خوبی نقش خود را ایفا کردند

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در بخش دیگری از سخنانش دانش آموزان را سربازان حقیقی انقلاب دانست و افزود: اگر دانش آموزان امروزی بخوبی و متناسب با ارزشها و آموزه های دینی ، اسلامی و انقلابی رشد و پرورش یابند بی شک ریشه و بنیان درخت شجره طیبه انقلاب را مستحکم تر کرده و ضامن بقا و دوام انقلاب در برابر تمامی خطرات و توطئه های دشمنان هستند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری یک دانش آموز موفق ایرانی، ایمان ،تعهد، بصیرت و اخلاق را از مهم ترین ویژگیهای دانش آموزان دانست.

وی اذعان داشت: مسئولان و دانش آموزان باید با همفکری ، تعامل و تلاش مضاعف جهت پیشرفت کشور و ساختن ایرانی آباد ،زمینه شکوفا کردن و بروز استعدادهای این سرمایه های عظیم را فراهم آورند.

رئیس بسیج دانش آموزی استان در دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی گفت : در این دوره آموزشی حدود 330 دانش آموز دختر و پسر از مدارس سراسر استان طی دو مرحله شرکت می کنند که مرحله نخست آن امروز با شرکت 150 نفر دانش آموزان پسر آغاز و تا 10 شهریورماه ادامه دارد.

سرهنگ ارجمند با بیان اینکه بعد از این دوره آموزشی برای این دانش آموزان احکام آنها به عنوان مسئول واحد بسیج دانش آموزی مدرسه خود صادر می شود افزود :در این دوره به دانش آموزان شرکت کننده آموزشهای لازم در زمینه های مسائل اتعقادی ،سیاسی ،بصیرتی ،اخلاق مداری ارائه می شود.
وی گفت : هدف از برگزاری این دوره ها افزایش اعتماد به نفس دانش اموزان ،ارتقا پذیرش مسئولیت پذیری و تعهد آنان و همچنین تربیت نیروهای انقلابی برای آینده کشور است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی