نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. شهريور 1396 - 23:58
یکی از نهادها اقدام به دعوت گزینشی خبرنگاران همسو برای شرکت در جلسه کرده و خبرنگاران وابسته به این جریان سیاسی خاص چرام دست به اقدامی زدند که به ظاهر برای خودنمایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ اولین نشست انجمن های میراث فرهنگی با مدیر جدید با حضور دادی نژاد رئیس انجمن های میراث فرهنگی استان،الیاس افسردیر بخشدار مرکزی ،آقای عزیزی مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ،دهیاران ، اعضای انجمن میراث فرهنگی واصحاب رسانه شهرستان چرام برگزار شد.

این مراسم علاوه بر اینکه خبرنگاران به صورت گزینشی و همسو با دولت دعوت شده بودند،خبرنگاران یک جریان سیاسی خاص چرام دست به اقدامی زدند که به ظاهر برای خودنمایی است.

اما ذکر چند نکته لازم است و اولین نکته خطاب به مدیران و مسئولانی است که رسانه را گزینشی کرده و اصحاب رسانه و خبرنگاران را به صورت همسو با جریان خود انتخاب می کنند.

 

دومین نکته خطاب به افرادی است که تازه وارد حوزه رسانه و خبر شده اند که باید بدانند که جریانی یا احساساتی با یک اتفاق برخورد کردن علاوه بر اینکه ناشایست و به دور از اخلاق رسانه ای است، باعث می شود تا در این حوزه مطالبه گری و حقوق مردمی را فدای جریان خویش کنند.

از مدیران مسئول سایت های خبری نیز خواهشمندیم که قبل از نشر اخبار از صحت خبر اطلاع کامل داشته باشند و سپس اخبار را نشر دهند.

امیدواریم که هم خبرنگاران و هم مدیران با تدبیری مناسب و به دور از تعصب انتخابی شایسته داشته باشند و خبرنگاران نیز رسالت اصلی خود را فراموش نکنند.

جالب اینجاست که عکس نشر داده شده در  نشست انجمن های میراث فرهنگی چرام،همان عکسی است که در نشست منتخبین  شورای اسلامی شهرهای چرام و سرفاریاب با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر به ثبت رسیده است.

*مشاهده خبر نشست منتخبین  شورای اسلامی شهرهای چرام و سرفاریاب با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری(اینجا کلیک کنید)

*مشاهده خبر نشست انجمن های میراث فرهنگی چرام با حضور مدیر جدید(اینجا کلیک کنید)

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی