نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. شهريور 1396 - 12:59
مراسم تحلیف و تعیین هیات رئیسه شورای شهر یاسوج و شهرهای شهرستان بویراحمد دقایقی قبل با حضور تمامی اعضای شورای شهر یاسوج در فرمانداری بویراحمد آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل به نقل صبح زاگرس ،مراسم تحلیف و تعیین هیات رئیسه شورای شهر یاسوج و شهرهای شهرستان بویراحمد دقایقی قبل با حضور تمامی اعضای شورای شهر یاسوج در فرمانداری بویراحمد آغاز شد.

 در نخستینمراسم تحلیف و تعیین هیات رئیسه شورای شهر یاسوج محمد رحیم دهراب پور، فرشاد نگین تاجی و مسعود خوبانی شرکت نکردند.

در این مراسم که دومین جلسه تحلیف و تعیین هیات رئیسه شورای شهر یاسوج و شهرهای شهرستان بویراحمد محسوب می شود اعضای شورای شهر یاسوج شامل  محمد رحیم دهراب پور، فرشاد نگین تاجی،فرشید احمدی کیش،کیوان آشنا، هدایت اکبری، علی اکبری تبار، مسعود خوبانی حضور دارند.

محمد رحیم دهراب پور عضو شورای پنجم شهر یاسوج در این مراسم با بیان اینکه مخالف اختلاف در شورا هستم گفت: همه اعصای شورا باید در انتخاب شهردار و هیات رئیسه نقش داشته باشند.
 
دهراب پور در جلسه تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج با بیان اینکه شورا جایگاه اعتقادی و اجتماعی دارد. افزود:قران مجید نیز در آیه ای نیز به اهمیت شورا اشاره کرده است و برای ما تکلیف مشخص کرده است.
 
وی علت اصلی عدم حضور خود در جلسه قبلی را مقدمه چینی یک گروه اکثریت برای انتخاب شهردار و همه امورات شورا عنوان کرد و گفت: شهری که قریب به ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد نمی شود که ۴ نفر همه امورات را به دست گیرند و سه نفر دیگر هیچ هیچ نقشی نداشته باشد.
 
دهراب پور تاکید کرد:چرا به شهرداری که گروه اکثریت را دارد می گویند که حتی تلفن گروه اقلیت را جواب نده که البته این طبق شنیده هاست .

سه نفر اعضای شهر گراب لوداب نیز در این مراسم شرکت نکردند و به رسمیت شناخته نشد.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

تکمیل می شود...

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی