نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. شهريور 1396 - 10:08
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام:
عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت:عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی چرام؛حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام با بیان اینکه عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است گفت:این سند بزرگ تاریخی است که نشان می‌دهد شیعه از همان زمان رسول خدا (ص) وجود داشته است.

وی در ادامه افزود:پیامبر اسلام در روز غدیر وظیفه حکومت را معین کرد و بعد از حضرت علی(ع) حکومت به دست امامان دیگر و در زمان غیبت هم این حکومت به دست فقیهان و عالمان دینی رسید.

نعمتی پور خاطر نشان کرد:از عبرتهای بزرگ عید ولایت این است که کسانی وجود دارندکه دلسوز ملت و اسلام هستند و به زرق و برق دنیا کار ندارندودر هر شرایطی از اصول اسلام عقب نشینی نمی‌کنند و حاضرند خود از بین بروند اما اسلام و ولایت بماندو این درس بزرگ غدیراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام در پایان تصریح کرد:در عیدسعید غدیرخم رسول خدا (ص) امامت و ولایت را که همان ادامه دهنده مسیر نبوت بود را در جایگاه اصلی خود قرار داد و همان تعهدی را که رسول خدا از مردم زمان خود در قبال ولایت گرفت همان تعهد را ما امروز در قبال ولایت‌فقیه داریم و اگر خدای ناکرده در این امر کوتاهی کنیم مسئول خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا