نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. شهريور 1396 - 11:35
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چرام گفت: مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان اهداء شده است که به هر کدام از نوعروسان روستایی ۲۵ میلیون ریال و شهری ۳۰ میلیون ریال اهدا شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام؛ کریمی نسب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چرام گفت: در هر جامعه ای افراد کم بضاعت وجود دارد که دولت آنها را تحت پوشش قرار داده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستصعفین، کمیته امداد و بهزیستی از جمله نهادهایی هستند که تمامی تلاش خود را در راستای کمک به نیازمندان قرار می دهد.

کریمی نسب به اهداف کمیته امداد اشاره کرد و افزود: رسالت بسیار مهمی بر دوش نهادهای انقلابی است که مجموع کمیته امداد در کنار بسیج و سپاه همواره در عرصه انقلاب اسلامی توانسته است به زیبایی بدرخشد و کمیته امداد وظیفه خود دانسته است.

وی ادامه داد: مبلغ دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان اهداء شده است که به هر کدام از نوعروسان روستایی ۲۵ میلیون ریال و شهری ۳۰ میلیون ریال اهدا شد.

حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام هم در این مراسم با بیان اینکه احترام به والدین در دین مبین اسلام جایگاه خاصی دارد به زوج‌های جوان توصیه کرد: شروع زندگی خود را با شعائر دینی و سنت رسول الله آغاز کنند.

انتهای پیام/ک

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی