نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. شهريور 1396 - 14:02
عدل‌ هاشمی‌پور در حاشیه کلنگ‌زنی درمانگاه روستای کلایه سفلی با بیان اینکه منابع دولت برای اجرای پروژه‌ها محدود است، گفت: از ظرفیت خیران به عنوان دولت پنهان برای شهرستان‌ها بهره می‌گیرم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام،عدل‌ هاشمی‌پور صبح امروز در حاشیه کلنگ‌زنی درمانگاه روستای کلایهسفلی با بیان اینکه منابع دولت برای اجرای پروژه‌ها محدود است، گفت: از ظرفیت خیران به عنوان دولت پنهان برای شهرستان‌ها بهره می‌گیرم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس،خاطرنشان کرد: مجوز احداث ۴۰ چمن مصنوعی و ۱۰ سالن ورزشی چند منظوره از آقای نوبخت و هشت چمن مصنوعی از آقای زنگنه گرفته شده است و به تناسب نیاز در شهرستان‌های چهار گانه اجرا خواهند شد.

وی، همچنین به پیشرفت فیزیکی پروژه پتروشیمی دهدشت اشاره کرد و گفت: عملیات خاکبرداری به اتمام رسیده و به زودی ساختمان‌های صنعتی و غیر صنعتی آغاز می‌شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه عده‌ای اجرای این پروژه را غیر ممکن تلقی می‌کردند، افزود: با «نمی‌توان» و «نمی‌شود» کار پیش نمی‌رود.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، گفت:کسانی که برای فسفات چرام هم آیه یأس می‌خواندند بدانند این پروژه پس از ۴۰ سال در سفر وزیر صنعت تعیین تکلیف شده و تجهیز کارگاه به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ح

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی