نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. شهريور 1396 - 17:12
رئیس شورای اسلامی شهر لیکک از استاندار خواست تا با دقت کافی از تغییر بی رویه فرمانداران بهمئی که به مردم آسیب می رساند، جلوگیری کند.

به گزراش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر؛ رئیس شورای اسلامی شهر لیکک ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران بهمئی مشکلات اساسی شهرستان بهمئی را در قالب چند جمله بیان کرد و از مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواست که پیام وی را به عنوان نماینده مردم به گوش استاندار برساند.

فضل اله باغسخا با آرزوی توفیق برای خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر لباس، مکان و زمانی،تصریح کرد:از حضور کرمی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در بهمئی تقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت:بنده احساس کردم باید به عنوان نماینده مردم چند دقیقه ای مطالبات مردم را به گوش شما برسانم.

باغسخا خاطرنشان کرد: تغییر در مناصب درست است اما ما در طول چهار سال چهار  فرماندار عوض کردیم .

وی افزود: این از نگاه مردم و عقلایی و کسانی که بررسی می کنند به شهر و منطقه ما آسیب می رساند.

رئیس شورای شهر لیکک افزود: بنده انتظار دارم که مسئولان استانی در گزینش فرمانداران دقت کافی داشته باشند تا این چالشها پیش نیاید.

باغسخا با اشاره به آمار بالای آسیب های اجتماعی در بهمئی، گفت: الان طبق آمار دقیقی که در دست دارم، 40 درصد جوانان ما بیکار هستند و در 5سال گذشته آمار اعتیاد، طلاق و خودکشی در شهر ما به بی نهایت رسید.

وی تصریح کرد: من نمی خواهم دولت کسی را متهم کنم اما این انتظار را داریم که  در آینده فارغ از هر مسئله جناحی نگاه سیاسی و قومی این مسائل را پیگیری کنید .

باغسخا خطاب به مدیرکل سیاسی و انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار دارم پیام مرا به مجموعه استانداری برسانید که می بایست ارتباطات آقای استاندار و معاونین وی با بهمئی بیشتر باشد و حرف این مردم را بشنوند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی