نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. شهريور 1396 - 4:10
تیم ووشوی شهر پاتاوه شهرستان دنا باوجود کمبود امکانات و محرومیت با گذشت پنج ماه از شروع فعالیت خود مفتخر به کسب چندین مقام استانی و کشوری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهار فصل به نقل از سفیر دنا؛ رئیس هیئت ووشو شهرستان دنا با اشاره به کمبود امکانات اولیه در سطح ورزش شهرپاتاوه افزود: تیم ووشوی پاتاوه با حضور پنج ووشوکار در بخش نونهالان و بزرگسالان در مسابقات انتخابی تیم ملی جهت کسب سهمیه شرکت کرده است.

محمد لشکری مربی ووشوی شهر پاتاوه گفت: طی مسابقات انتخابی استانی که اخیرا در شهر یاسوج برگزار شد، رزمی کاران این شهر با کسب دو مقام اولی و سه مقام دومی افتخاری دیگر آفریدند.

وی اضافه کرد: در این دور از مسابقات در بخش نونهالان محمد آذرشین در وزن ۲۲ کیلوگرم  و ابوالفضل بالنده در وزن ۲۴ کیلوگرم به مقام اول و حسن اقبال نیک در وزن ۳۰ کیلوگرم به مقام دوم  دست یافتند.

لشکری ادامه داد: دربخش  بزرگسالان نیز، سیروس آبسالان در وزن ۷۰ کیلوگرم و میلاد فلسفی در وزن ۶۰ کیلوگرم، به مقام دوم دست یافتند.

رئیس هیئت ووشو شهرستان دنا بیان اینکه هم اکنون 60 ورزشکار از سنین مختلف در رشته ووشو درباشگاه ذلفقار حیدر پاتاوه مشغول به تمیرین می باشند عنوان کرد: ووشوکاران این باشگاه مفتخر به کسب سه مقام در مسابقات قهرمانی کشوری به میزبانی استان قم، یک مقام در مسابقات قهرمانی چهار جانبه استان بوشهر و دو مقام در مسابقات قهرمانی پنج جانبه استان کهگیلویه وبوریراحمد شده اند.

گفتنی است شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا می باشد که درفاصله 45 تا 55 کیلومتری مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد و در مسیر کمربندی یاسوج به اصفهان  واقع شده است.

انتهای پیام/د

 

http://safiredena.ir/
http://safiredena.ir/
http://safiredena.ir/
http://safiredena.ir/
http://safiredena.ir/
http://safiredena.ir/
http://safiredena.ir/
http://safiredena.ir/
http://safiredena.ir/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی