نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. شهريور 1396 - 7:49
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام گفت:از مسئولان استانی خواستاریم با توجه به این پتانسیل ها و همچنین نیروهای جوان و تحصیلکرده در حوزه کشاورزی برای کمک به تولید و علمی کردن کشاورزی ,مرکز تحقیقات کشاورزی در چرام راه اندازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام، همایش علمی کردن کشاورزی و منابع طبیعی با حضور مهمان ویژه کشوری پروفسور محمد جواد ضمیری و مسئولان شهرستان و کشاورزان برگزار شد.

 

داریوش پاداش سرپرست فرماندارشهرستان  چرام در این همایش  شهادت فرزند برومند استان رابه مردم و نیروی انتظامی تسلیت عرض کرد و گفت: امنیت را یکی از مولفه های اصلی توسعه می نامیم.

 

پاداش با اشاره به اینکه شهرستان چرام به دلیل اقلیم سردسیری و گرمسیری پتانسیل های فراوانی دارد،اظهار کرد: ما تمام محصولات کشاورزی رامی توانیم تولید و به بازار عرضه کنییم.

 

وی بیان کرد:درحوزه آب شرب و کشاورزی پتانسیل های خوبی داریم که از آب ما شهرستان های کهگیلویه بزرگ آب شرب خود را از منابع ما استفاده می کند وهمچنین در حوزه کشاورزی هم شهرستان گچساران از آب ما استفاده های زیادی برده است.

 

فرماندار چرام با اشاره به تولید گندم گفت: دراین شهرستان در حوزه کشاورزی گندم ما به حد اعلا رسیده است که از مرز دوازده هزار تن گذشته است که جا دارد از زحمات رئیس جهاد کشاورزی شهرستان مهندس هوشدار نسل و کشاورزان زحمت کش تقدیر و تشکر کنیم.

 

 

وی افزود:شهرستان چرام علاوه بر کشاورزی در حوزه دامپروری پتانسیل های فراوانی دارد که با اعتباراتی که در حوزه روستایی و عشایر به شهرستان ها تزریق شده چهار سال پیش روی دولت تدبیر و امید درحوزه کشاورزی و دامپروی رونق بسیار خوبی خواهد داشت که باعث ایجاد اشتغال در کشور و شهرستان چرام می شود.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان چرام با اشاره اینکه چرام به لحاظ منابع آب,خاک و تنوع آب و هوایی در جنوب کشور و استان بی نظیر است،تصریح کرد:از مسئولان استانی خواستاریم با توجه به این پتانسیل ها و همچنین نیروهای جوان و تحصیلکرده در حوزه کشاورزی برای کمک به تولید و علمی کردن کشاورزی ,مرکز تحقیقات کشاورزی در چرام راه اندازی شود.

 

وی بیان کرد:برای کمک به راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی حمایت می کنیم تا فارغ التحصیلان رشته های مختلف کشاورزی چرام در این مرکز به توسعه و علمی کردن کشاورز و گذر از کشاورزی سنتی اقدام شود.

 

انتهای پیام/ح

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی