نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. شهريور 1396 - 13:51
بخشدار سرفاریاب گفت: مرکز جامع سلامت نیاز مبرم به دیوارکشی و خانه پزشک‌ دارد که امیدواریم مسئولین محترم مربوطه نسبت به تکمیل این دو مورد نیز هرچه سریعتر اقدام کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام،غلام حسن آتش سودا بخشدار سرفاریاب درخصوص مرکز جامع سلامت بخش سرفاریاب بیان کرد:این پروژه در بهمن ماه ۹۵ کلنگ زنی شد و اعتبار آن حدود ۶۵۰ میلیون تومان است .

 

وی افزود: پیمانکار پروژه جناب آقای حاج بهگام با سرعت و دقت خوبی کار را پیش برده و بالای ۹۰% پیشرفت فیزیکی دارد .

 

آتش سودا زمان بهره برداری از این پروژه مهم را کمتر از یک ماه ذکر کرد و افزود: با استقرار پرسنل درمانگاه فعلی در این مرکز ارایه خدمات بهداشتی درمانی با آرامش و سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت .

 

 بخشدار سرفاریاب عنوان کرد: این مرکز نیاز مبرم به دیوارکشی و خانه پزشک‌ دارد که امیدواریم مسئولین محترم مربوطه نسبت به تکمیل این دو مورد نیز هرچه سریعتر اقدام کنند .

 

 وی همچنین از استاندار محترم و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر مسئولین مربوطه طی درخواستی گفت:به منظور پاداش کار خوب و مقاوم و سریع آقای بهگام کار دیوار کشی محوطه این مرکز به خود وی واگذار شود تا هم آقای بهگام پاداش کار خوب خویش را بگیرد و هم برای سایر پیمانکاران انگیزه ای مضاعف ایجاد شود .

 

تصاویر:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی