نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. شهريور 1396 - 11:31
در اقدامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مانع از ورود خبرنگاران برای پوشش خبری جلسه تودیع و معارفه استاندار جدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز در حالی تعدادی از خبرنگاران برای پوشش برنامه تودیع و معارفه رفته بودن که با عدم ورود به سالن این جلسه روبرو شدند . این در حالی است که مسئولان ورود به این جلسه اعلام کرده اند که ما مطابق با نام نویسی اجازه ورود به این جلسه را می دهیم . باز هم گزینشی انتخاب کردن خبرنگاران در این دستگاه دولتی و عدم اجازه ورود به آنها باعث نارضایتی شدید جریان رسانه ای استان شده است.

طبق شنیده ها اصلی ترین علت باز نشدن دربهای سالن همایش بروی خبرنگاران و برخی فعالان سیاسی، اعتراض جمعی از اصلاح طلبان استان است که در روزهای گذشته در فضای رسانه ای استان منتشر شد.

همراه با فعالین سیاسی، برخی رسانه ها که احتمال می رود شیوه نقد اینگونه داشته باشند هم به جلسه تا کنون راه داده نشده اند.  از مسئولین و دکتر خادمی انتظار می رود که سریعتر راه را برای رسانه ها و فعالین سیاسی به درون سالن باز کنند.
شایان ذکر است که مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، مسئولان استانی و برخی میهمانان خارج از استان، در سالن اجتماعات کنعانی واقع در همجواری بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برگزار می‌شود.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی