نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. شهريور 1396 - 12:48

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، مسئولان استانی و برخی میهمانان خارج از استان، در سالن اجتماعات کنعانی واقع در همجواری بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برگزار می‌شود.در بخش دوم این مراسم رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: باید شکرگزار همه چیز باشیم که خداوند نعماتش را بیشتر بر ما ارزا'نی دارد این شکر باید درعمل ما نیز نمایان باشد خدا به ما نیاز ندارد این ما هستیم به خدا نیازمندیم که باید شکر کنیم.

وی افزود:امروز آقای خادمی بعد از چهارسال بنا شده در جایی دیگر خدمت کند باید بداند بهترین توفیق وقتی است که نامی نیک از ما به جا بماند .بالا بودن جایی است که رضایت خلق و خداوند در آن باشد و انسان باید پیش وجدان خودش جوابگو باشد وبتواند پاسخ خدارا بدهد قیامت درون خود ماست وجدان انسان دروغ نمی گوید.ان شالله آقای خادمی در درون از خود راضی باشد آقای احمدی نیز انسانی دلسوز و علاقمند است چیزی که از حداقل داشتن ویژگی های استانداری است.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه همه مردم و مسولان نیز کمک کنند گفت: این همکاری و همدلی باید متناسب نیاز مردم باشد مسولان و مردم همدیگر را قانع کنیم این همدلی وقتی موفق می شود که همه ظرفیت ها به کار گرفته شودو استاندار باید سیاست های دولت را قبول داشته باشد.

 رحمانی فضلی اظهار کرد: وقتی رییس جمهور انتخاب می شود دیگر دولت فقط دولت یک حزب نیست بلکه دولت جمهوری اسلامی ایران است و یکی از معیارهای ما انتخاب مدیری است که برنامه دولت را قبول داشته باشد.کسانی که در این استان هستند نباید به چشم یک نیروی این طرفی یا آن طرفی نگاه نکنند.

وی یادآور شد: مشکل فعلی کشور توسعه بیکاری، صادرات است رهبر انقلاب هدایت گر اصلی ما هستند و ما به عنوان دولت موظف هستیم به توصیه های ایشان عمل کنیم از طرفی مشکل دیگر بحث تحریم است ما باید مشکل این ریشه ای را حل کنیم که بر اساس اقتصاد مقاومتی برطرف می شود پس استاندار بابد توسعه گرا باشد. مردم کهگبلوبه و بویراحمد وقتی می توانند در حوزه اقصاد موفق باشند که جذب سرمایه کنند کشورهای خارجی را دعوت کند.

وزیر کشور گفت:حوزه اجتماعی دیگر حوزه ای است که باید همه همکاری کنند از نیروهای بسیجی کمک بگیرند در این حوزه نیز استاندار باید فعال باشد همچنین استاندار باید قدرت تعامل با همه حریان های سیاسی را داشته باشدو هر حزبی که در چارجوب قانون بخواهد کای انجام دهد ما مجوز می دهیم و باید با احزاب گروه ها رابطه داشته باشد پی این تعامل باید باشد.

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی