نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. شهريور 1396 - 13:04
علی محمد احمدی دقایقی پیش در مراسم تودیع و معارفه گفت :این استان ظرفیت های خوبی از جمله طبیعت،نفت و گاز دارد باید از همه اینها به نفع استان استفاده کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، مسئولان استانی و برخی میهمانان خارج از استان، در سالن اجتماعات کنعانی واقع در همجواری بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در حال برگزاری می باشد. در بخش سوم این مراسم علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: از خدا می خواهم که از این فرصت بهترین استفاده را بکنم؛ راهی که مانده است تا به مطلوبمان برسیم و چیزی که در دل مقام معظم رهبری و رییس جمهور است محقق شود پس باید تلاش کنیم.

وی افزود:این استان ظرفیت های خوبی از جمله طبیعت،نفت و گاز دارد باید از همه اینها به نفع استان استفاده کنیم و نیازمند این هستیم که تلاش کنیم و زیر ساخت ها را تقویت کنیم، موانع را مرتفع کنیم وتلاش کنیم این استان به جایگاه واقعی خودش برسد.

احمدی با بیان اینکه با هم افزایی و مشترک در خدمت مردم باشیم گفت:من با همه توان آبرویم تلاشم را می کنم  و از همه قابلیت ها و توان مردم استفاده کنیم.  ما نیازمند جذب سرمایه از بیرون هستیم از قابلیت مردم استفاده کنیم که بتوانیم در این مسیر با همدلی فداکاری به چیزی که مطلوب استان است برسیم و از خدمات ارزنده دکتر خادمی نیز تشکر می کنم ما نیز تمام تلاشمان را برای پیشرفت استان انجام می دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

ببینیم چکار میکنه

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی