نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. شهريور 1396 - 11:33
مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگلویه و بویراحمد:
باید نقش بازنشستگان و رزمندگان دلیر استان در هشت سال دفاع از سرزمین ایران به وضوح دیده شود
همایش پیش کسوتان جهاد مقاومت که صبح امروزدر حسینیه ثارالله و با حضور اقشار مختلف مردم،رزمندگان، ایثارگران فرمانده سپاه فتح،نماینده ولی فقیه در سپاه فتح و معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل؛همایش پیش کسوتان جهاد مقاومت صبح امروزدر حسینیه ثارالله و با حضور اقشار مختلف مردم،رزمندگان، ایثارگران فرمانده سپاه فتح،نماینده ولی فقیه در سپاه فتح و معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد. در ابتدای این همایش سرهنگ آسمند مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگلویه و بویراحمد  با عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم خدمت مدعوین از رشادتها و ایثارگیرهای رزمندگان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کردند.

وی افزود: نشر و صدور دانش نامه روز شمار از اول جنگ تا خطوط مقدم دفاع مقدس و صحنه جهاد مقاومت را باید با همت و درایت به نسلهای بعدی منتقل کرد تا نقش بازنشستگان و رزمندگان دلیر استان در هشت سال دفاع از سرزمین کشور ایران به وضوح دیده شود.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با بیان احداث ساختمان حوزه دفاع مقدس و نشر آثار فرهنگی این حوزه یادآور شد: زمین مورد نظر تهیه و برای بنای آن منتظر بودجه عمرانی از طریق نهادهای ذیربط میباشند که انشاالله به همین زودی و به همت همه دلسوزان این امر بعنوان مطالبه مردمی تحقق خواهد یافت.

در ادامه مراسم با اجرای سرود مدرسه عشق و بیان معضلات پیشکسوتان حوزه های نیروی انتظامی و سپاه پاسداران از طریق نمایندگان مربوطه بیان گردید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی